Tento "nezmysel" vznikol technológiou rekonštrukcie, keď sa pre finančnú úsporu nevybúravali pozdĺžne betónové pásy ale sa to dobetónovalo a na to položili BKV panely. Takže ak projekte je kompletná výmena spodku, tak "nezmysel" zmizne.
Ešte NIKDY som v Bratislave nevidel opravu lomu blokovej koľajnice v BKV paneli tak, aby to vydržalo dlhšie, než mesiac. To by totiž traťovka nesmela "krampáčmi" vyheverovať tri metre koľajnice a zvariť to agregátikom v uhle 170°.
Keď bola pred pár rokmi zverejnená nejaká vtedy aktuálna verzia projektu, tak tam kupodivu absolútne neriešili niveletu. Čiže sa nedalo zistiť ani toľko, či sa má trať nechať oproti paralelnej ceste "do kopca", alebo sa tento nezmysel uľahčujúci šírenie hluku zruší.
heh, ja som v minulosti videl aj take, ze problematicke trolejove useky prebehol vodic s jednou rukou na snure od zberaca a pri ich prejazde proste na chvilu stiahol zberac aby do nich nemusel brzdit.... (okrem zberacov na snure tam tusim bola podmienka este to ze zberac musel byt jednolistovy, aby mu pri navrate na trolej za jazdy nepreklopilo listu )
Tie úpravy sprejom nie sú nijako záväzné a sú len informatívneho charakteru. Vytvoril sa tam lom na koľajnici, dispečer to zaznačil, aby vodiči videli, kde ten lom je a aby vedeli, kde majú ísť opatrnejšie. V noci alebo podľa potreby inokedy prídu traťováci a ten lom navaria. Sprej potom nikto nepríde zmazať, aj keď to už je opravené.
Už je to premlčané, takže môžem s čistým svedomím povedať, že do podjazdu pod Bajkalskou na Ružinovskej som od rekonštrukcie na BKV jazdil "čo to dá", takže kľudne aj 60. Na rozdiel od Metropolky, križovatky Záhradnícka/Vlka Karadžića a pod. to nikdy nespadlo . Jediné relevantné rýchlostné obmedzenie na ružinovskej radiále (okrem konečnej) bola rozjazdová výhybka do odstavnej koľaje pri jazere.
"Počas nej dúfam v podjazde pod Bajkalskou ul. zakopú električky trochu hlbšie do zeme nech tam nemusí byť tých 30km/h"
mam obavu ze toto nebude len o chceni rypnut bagrom kusok hlbsie, nedaleke jazero ti dava moznost spravit si odhad kde je asi spodna voda a mat z tohto dalsie pravidelne kupalisko podobne ako je v podjazde pri ruzinovskom cintorine asi nie je velmi ziaduce....
V súvislosti s rekonštrukciou mimoúrovňovej križovatky Prievoz/Nivy informuje konzorcium D4R7 o nasledujúcej zmene: V stredu 13.10.2021 v poobedných hodinách sa má otvoriť zrekonštruovaná nájazdová vetva v smere z Bajkalskej ulice na Prístavný most do Petržalky. Konzorcium bude priebežne informovať o otváraní ďalších vetiev. O opätovnom presmerovaní liniek MHD číslo 96/196, 98 na pôvodné trasy cez Prístavný most, tak ako boli pred rekonštrukciou, bude Dopravný Podnik Bratislava priebežne informovať.
Keď sa tých 5km/h prvý raz vyznačilo tak to vodiči dodržiavali. V poslednej dobe to nedodržiava nikto / skoro nikto; a ak sa nemýlim, tak takéto označenie maximálnej dovolenej rýchlosti je neplatné, takže to nikto dodržiavať nemusí.
(vychádzam len z vlastných pozorovaní)
Tipujem, že so všetkými opravami sa čaká na kompletnú rekonštrukciu radiály (ak sa jej dožijeme). Počas nej dúfam v podjazde pod Bajkalskou ul. zakopú električky trochu hlbšie do zeme nech tam nemusí byť tých 30km/h (ak správne dedukujem, že tých 30km/h je v podjazde kvôli tomu, že v podjazde dochádza k ,,stlačeniu" zberačov, a tým sa zvyšuje riziko ich zlomenia).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Klepeto