Musím povedať, že informovanosť o odklonoch dnes bola dosť slabá. Všetky tabule boli vypnuté (nezobrazovali linky), tak prečo sa nemohla v každom riadku zobraziť informácia o jednej výluke, ale zobrazovala sa len v spodnom riadku? Veta "viac informácii na www.dpb.sk" je síce dobrá, ale ak človek nemá v mobile internet, tak mu je na nič.
Tiež ma prekvapilo, ako nepravidelne premávala napr. taká 203, ktorej odklonená trasa je skoro rovnaká, ako normálna trasa a navyše na nej (aspoň doobeda) neboli ani zápchy. Ako je to vlastne s koordináciou spojov pri MU? Dohliada dispečink na to, aby spoje odchádzali z konečných rovnomerne, alebo si jazdia vodiči tak, ako chcú a potom sa stane, že napr. na tej 203 išli 2 spoje za sebou a potom dlho nič?
Z hlavnej stanice akurát električky, je tu len sem-tam nejaká 93, zablúdená 21 alebo občas nejaká 201/210. Okolie zastávky Pod stanicou strážené, uzavreté a už nepustia ľudí ani na nadchod.
Nápad uzavrieť väčšinu dôležitých ciest v BA počas poobednej špičky je už sám o sebe zlý. No a presmerovať skoro všetky petržalské linky cez cestu, kde je len jeden pruh v každom smere o tom istom, aj keď veľa možností nebolo.
Niektorí vodiči 96/196 zjavne nepoznajú kde sa vchádza do obratiska Dostihová dráha (ani sa im nedivím), jeden sa šiel otočiť kamsi k Technopolu.
#172063 neviem ale Hurvinek tu nemá žiadne mínusky, takže by mohol vysvetľovať ako to je možné
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3