inak bol som prekvapený, aký bol dnes na SV mesta relatívny pokoj. 3004 mala polovičnú obsadenosť oproti minulému pondelku, pred račianskym priecestím sa netvorila zápcha a 65 dokonca o trištvrte na päť poobede hneď(t.j. bez čakania na zaradenie sa do kolóny) vyšla zo Starej Vajnorskej na cestu smer nadjazd a následne aj bez obiehania áut cez buspruh sa dostala na nadjazd na prvú zelenú. Na nadjazde to medzi semaformi a kruháčom trochu haprovalo, ale smerom od diaľnice nebola klasická kolóna pred semaformi a celkovo bolo zdržanie do päť minút aj pre IAD.
Ak je to nastavenie tabúľ neprekonateľný problém, tak potom by možno stála za to nejaká investícia do vylepšenia informačného systému, ktorý by pridal aj ďalšie nové funkcie.
A nevieš, či bol aspoň vydaný príkaz, že 203 má odísť Zimáku v čase odchodu z Búdkovej? Veď pokiaľ nie je na danej trase zápcha (čo tu nebola), tak by mal pre dodržanie intervalu stačiť aj takýto príkaz.
Musím povedať, že informovanosť o odklonoch dnes bola dosť slabá. Všetky tabule boli vypnuté (nezobrazovali linky), tak prečo sa nemohla v každom riadku zobraziť informácia o jednej výluke, ale zobrazovala sa len v spodnom riadku? Veta "viac informácii na www.dpb.sk" je síce dobrá, ale ak človek nemá v mobile internet, tak mu je na nič.
Tiež ma prekvapilo, ako nepravidelne premávala napr. taká 203, ktorej odklonená trasa je skoro rovnaká, ako normálna trasa a navyše na nej (aspoň doobeda) neboli ani zápchy. Ako je to vlastne s koordináciou spojov pri MU? Dohliada dispečink na to, aby spoje odchádzali z konečných rovnomerne, alebo si jazdia vodiči tak, ako chcú a potom sa stane, že napr. na tej 203 išli 2 spoje za sebou a potom dlho nič?
Z hlavnej stanice akurát električky, je tu len sem-tam nejaká 93, zablúdená 21 alebo občas nejaká 201/210. Okolie zastávky Pod stanicou strážené, uzavreté a už nepustia ľudí ani na nadchod.
mirec240