Zaujalo ma to odviesť sa eskalátorom s "s"... Viem, že môžem napr. odviesť (odprevadiť) dieťa do školy, ale myslel som si, že na eskalátore sa veziem.
Alebo to bude tak, že chytím madlo eskalátoru a budem popri ňom k tej bežeckej dráhe kráčať (eskalátor ma bude viesť po normálnych schodoch) - to určite v žiadnom inom nákupnom centre na svete nemajú
Na Hlavnej stanici bude podľa mňa 201 stáť na výstupišti autobusov, za ktorým sa v rámci vybudovania spojky Pražská - Hl. st. zriadi výhybka, vďaka čomu sa budú môcť trolejbusy obiehať aj na výstupišti autobusov, aj trolejbusov, takže na Hl. st. by tiež nemal byť problém pokiaľ tam bude stáť len jedna 201 a napr. 44 sa prehodí na výstupište trolejbusov.
Na A sa zmestí oveľa viac vozov, trolejbusy môžu parkovať vedľa seba na tej istej stope. Ale keďže viac ako 3 vozy na 201 sa v obratisku nestretnú, tak akákoľvek ďalšia polemika je úplne zbytočná. Problém je na Hlavnej stanici, nie na Čiližskej. Na Čiližskej stačí opraviť betónový povrch a bude to v pohode.
Áno, na A sa v podstate zmestia 3-4 dlhé vozy a na B 1 voz, čo by malo bohato stačiť, jediná nevýhoda bude, že bude nutné manipulovať s vozom počas prestávky.
Aké veľké úpravy tam vlastne bude treba robiť? Postačí, keď sa urobia súčasné miesta pre tbusy šikmejšie, aby boli dlhšie (+ sa upraví TV), alebo by bolo lepšie úplne zmeniť systém odstavovania tak, aby vozy nestáli šikmo, ale pozdĺžne s cestou.
Áno tak sa šušká už z viacerých strán, že by mala prebehnúť rekonštrukcia obratiska. Ja len dúfam, že prebehne komplexná rekonštrukcia s ohľadom už na 24m vozy.
stanod