Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
16:26h hlásenie vodičovi: od tohto momentu L4 jazdiace na Zlaté Piesky môžu využívať druhú koľaj, myslí sa tým v úseku či obratisko ZP?
Reply on: LUKY 87 #171927:
Sólo, klbáky možno iba k SND na L78, ak len sóla bude ich dostatok? Kde klbáky potom môžu ísť? Možno L88 a So(p)larisy na L74, uvidíme
Reply on: birch #171926:
Aké nákupné centrum, taká gramatika.
Reply on: LUKY 87 #171927:
12m sóla.
Takže po novom budeme mať prejazdy medzi L67 a L78. Som zvedavý či tam dajú sóla alebo kĺbáky.
Reply on: 4921 #171924:
Zaujalo ma to odviesť sa eskalátorom s "s"... Viem, že môžem napr. odviesť (odprevadiť) dieťa do školy, ale myslel som si, že na eskalátore sa veziem.

Alebo to bude tak, že chytím madlo eskalátoru a budem popri ňom k tej bežeckej dráhe kráčať (eskalátor ma bude viesť po normálnych schodoch) - to určite v žiadnom inom nákupnom centre na svete nemajú 😉
Nejaké kinderko stojí s poruchou medzi vozovňou Krasňany a ŽST Vinohrady v ľavom jazdnom pruhu v smere do centra.
#1861 má oddnes novú reklamu na Nivy
Po roku a pol 6842 v premávke...
Reply on: Solider #171921:
Na Hlavnej stanici bude podľa mňa 201 stáť na výstupišti autobusov, za ktorým sa v rámci vybudovania spojky Pražská - Hl. st. zriadi výhybka, vďaka čomu sa budú môcť trolejbusy obiehať aj na výstupišti autobusov, aj trolejbusov, takže na Hl. st. by tiež nemal byť problém pokiaľ tam bude stáť len jedna 201 a napr. 44 sa prehodí na výstupište trolejbusov.
Reply on: Urbanway 2423 #171920:
Na A sa zmestí oveľa viac vozov, trolejbusy môžu parkovať vedľa seba na tej istej stope. Ale keďže viac ako 3 vozy na 201 sa v obratisku nestretnú, tak akákoľvek ďalšia polemika je úplne zbytočná. Problém je na Hlavnej stanici, nie na Čiližskej. Na Čiližskej stačí opraviť betónový povrch a bude to v pohode.
Reply on: Solider #171919:
Áno, na A sa v podstate zmestia 3-4 dlhé vozy a na B 1 voz, čo by malo bohato stačiť, jediná nevýhoda bude, že bude nutné manipulovať s vozom počas prestávky.
Reply on: Urbanway 2423 #171918:
Žiadne. Dlhšie vozy nebudú parkovať šikmo a budú chodiť buď na A doľava alebo na B doprava.
Reply on: Dadino #171917:
Aké veľké úpravy tam vlastne bude treba robiť? Postačí, keď sa urobia súčasné miesta pre tbusy šikmejšie, aby boli dlhšie (+ sa upraví TV), alebo by bolo lepšie úplne zmeniť systém odstavovania tak, aby vozy nestáli šikmo, ale pozdĺžne s cestou.
Reply on: 4921 #171914:
Áno tak sa šušká už z viacerých strán, že by mala prebehnúť rekonštrukcia obratiska. Ja len dúfam, že prebehne komplexná rekonštrukcia s ohľadom už na 24m vozy. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #171915:
No ak tam v budúcnosti chcú prevádzkovať 24m tbusy, tak rekonštrukcia je nevyhnutná.
Reply on: 4921 #171914:
Vďaka, tak to je super, pretože ten povrch je tam celkom dosť rozbitý. 🙂
Reply on: Urbanway 2423 #171912:
Podľa toho, čo som počul by sa malo v dohľadnej dobe robiť obratisko na Čiližskej, no kedy zatiaľ neviem
Aktualne bol cca polhodinovy prestoj elektriciek na Lafranconi smer Dubravka, tlacenie poruchovej K2S, nasadena X4.
Reply on: 4921 #171910:
To tam chcú zriadiť nové obratisko? Bude sa rekonštruovať obratisko na Čiližskej, alebo je to len pre prípad MU?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.