Prečo napriek signalizácii nezastal spoj bus 61 na zastávke Fafruny dnes ráno o 4:42? Ide o spoj, ktorým cestujú pracujúci do VW na rannú smenu už roky!!! Taký šofér by mal byť okamžite vyhodený. Ľudia, ktorí cestujú ráno do práce, nie sú zanedbaní bezdomovci. Opiti ani špinaví byť nemôžu. Vo VW sa každé ráno "fúka". Všetci mali rúško aj negatívny certifikát. Tak ako si môže šofér dovoliť ich nevziať? Napr. ja mám aj platnú 90 dňovu elektricenku. Takže??????
V Báhoni menej prší, či ako si to myslel?
To, že sa mesto nevie postarať o existujúcu infraštruktúru (odvodnenie podjazdov) predsa neznamená, že podjazd sa nedá postaviť tak, aby bol prejazdný.
Neviem, či sa ti pozdáva patriť do spoločnosti Bajana, ktorý takto absurne argumentoval pri Pe radiále (podchody sú zanedbané miesta, takže nosný systém musí mať úrovňové kríženia).
V Báhoni je na ceste podjazd, ktorý klesne pod trať na menej ako 100 metroch (čo je o dosť menej ako úsek Slowackého - priecestie) a ešte v ňom (tesne pred podjazdom) je aj križovatka s priľahlou ulicou.
neviem koľko dnes tadiaľ cestuješ, ale Ivanská už dnes celkom slušne stúpa k priecestiu a Nerudova je myslím si vďaka stĺpikom už dnes v smere do Ivanskej neprejazdná. Prekvapenia pod cestou, tak to je už druhá vec. Nie neriešiteľná, ale nemusí byť lacná
Jediný problém vidím v tom, že Ivanská by musela dosť prudko klesať, aby sa dala obslúžiť aj Slowackého ulica ale Nerudova by ten kúsok musel byť vedený ako slepá ulica, ináç tiež si myslím že to nie je až tak náročne
Len či sú není pod cestou dáke prekvapenia
priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Z Tvojho výberu toto: vodič trolejbusu, električky, dispečer, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, školiteľ dopravných predpisov.
A okrem toho som sa časť života profesionálne venoval aj svojmu druhému koníčku a to hifi technike.
Amen. Mne to takto stačí. Ale rád by som sa niekedy dozvedel, čo máš ty vlastne za profesiu. Podľa tvojich príspevkov si (alebo si bol) minimálne všetko toto: vodič autobusu, trolejbusu, možno aj električky, mechanik, dispečer, dopravný inžinier, projektant, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, bezpečnostný technik, konštruktér koľajových vozidiel, školiteľ dopravných predpisov, drážny inšpektor...
Aj o 8 je zname, ze chodila do Ruzinova, tak preco Dubravka/Karlovka ma mat cislo "mrtvej" linky a Ruzinov cislo existujucej?
Podla mna by tie linky mali byt podla toho co jazdi na tej trase - Karlovka X9, ak by sli az do Dubravky X4, do Race a Petrzalky X3, Zlate Piesky X4, Ruzinov X9, motak po centre mesta nech je X1. Logika: nahradzame existujuce linky
Vsak si mal aj X33 ako nahradu 33 a 133 a nie nejaku X44 ci X62 co kedysi jazdila na Dlhace
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Slavomir7668