V Báhoni menej prší, či ako si to myslel?
To, že sa mesto nevie postarať o existujúcu infraštruktúru (odvodnenie podjazdov) predsa neznamená, že podjazd sa nedá postaviť tak, aby bol prejazdný.
Neviem, či sa ti pozdáva patriť do spoločnosti Bajana, ktorý takto absurne argumentoval pri Pe radiále (podchody sú zanedbané miesta, takže nosný systém musí mať úrovňové kríženia).
V Báhoni je na ceste podjazd, ktorý klesne pod trať na menej ako 100 metroch (čo je o dosť menej ako úsek Slowackého - priecestie) a ešte v ňom (tesne pred podjazdom) je aj križovatka s priľahlou ulicou.
neviem koľko dnes tadiaľ cestuješ, ale Ivanská už dnes celkom slušne stúpa k priecestiu a Nerudova je myslím si vďaka stĺpikom už dnes v smere do Ivanskej neprejazdná. Prekvapenia pod cestou, tak to je už druhá vec. Nie neriešiteľná, ale nemusí byť lacná
Jediný problém vidím v tom, že Ivanská by musela dosť prudko klesať, aby sa dala obslúžiť aj Slowackého ulica ale Nerudova by ten kúsok musel byť vedený ako slepá ulica, ináç tiež si myslím že to nie je až tak náročne
Len či sú není pod cestou dáke prekvapenia
priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Z Tvojho výberu toto: vodič trolejbusu, električky, dispečer, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, školiteľ dopravných predpisov.
A okrem toho som sa časť života profesionálne venoval aj svojmu druhému koníčku a to hifi technike.
Amen. Mne to takto stačí. Ale rád by som sa niekedy dozvedel, čo máš ty vlastne za profesiu. Podľa tvojich príspevkov si (alebo si bol) minimálne všetko toto: vodič autobusu, trolejbusu, možno aj električky, mechanik, dispečer, dopravný inžinier, projektant, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, bezpečnostný technik, konštruktér koľajových vozidiel, školiteľ dopravných predpisov, drážny inšpektor...
Aj o 8 je zname, ze chodila do Ruzinova, tak preco Dubravka/Karlovka ma mat cislo "mrtvej" linky a Ruzinov cislo existujucej?
Podla mna by tie linky mali byt podla toho co jazdi na tej trase - Karlovka X9, ak by sli az do Dubravky X4, do Race a Petrzalky X3, Zlate Piesky X4, Ruzinov X9, motak po centre mesta nech je X1. Logika: nahradzame existujuce linky
Vsak si mal aj X33 ako nahradu 33 a 133 a nie nejaku X44 ci X62 co kedysi jazdila na Dlhace
Tak X1 jedna nemáš za čo veľmi vymeniť a po dokončení trate do Janíkovho dvora bude pravdepodobne opäť aktuálna.
X2 by som kľudne zlúčil s X4, lebo dnes už vieme, že linka môže mať dva ciele aj bez zmätenia cestujúcich a okrem toho málokedy ide NAD po celej Vajnorskej radiále. Väčšinou premáva len v jednom úseku (JD - ZP, ŽST NM - JD/ZP, Blumentál - ŽST NM) a väčšinou nie je nutné deliť jej trasu.
X3 je dobrá, tak ako je, aj keď sa to používa aj pri autobusoch, aj pri električkách a vznikajú na potom dve X3ky.
X5 nemáme s čím vymeniť a o 5ke je podľa mňa verejne známe, že ide do Dúbravky.
X8 by som zmenil na X9, lebo L8 už neexistuje, aj keď si myslím, že ľudom sa s Ružinovom spája L8 rovnako ako L9.
Aký to paradox. Pred 6 rokmi sa štandardizovala náhradná doprava za električky (trasa aj s označením). X-kové linky boli označené podľa linky ktorá danú oblasť dlhodobo obsluhuje a predpokladalo sa zrejme, že ešte dlho existovať budú. Dnes už sú 4 zo 6 pasé. https://imhd.sk/ba/doc/sk/13737/Trasy-liniek-nahradnej-dopravy-za-elektricky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423