Aj ja mám taký pocit. Neviem prečo sa stojí na pražskej v smere do mesta už od Hroboňovej. Reálne všetko čím som dnes šiel meškalo minimálne 10 - 15 minút
Už dobrých pár hodín jazdí autobusová a trolejbusová doprava mimo grafikon (napríklad aj taká 41 sa nestíha točiť). Stačí pozerať virtuálnu tabulu. Na cestách vládne chaos. Všade kolóny osobných áut - takto to bolo už po 14h, keď som išiel z práce.
Nie, ale píšeš, že 8 výhybiek a 7 krížení je nereálne, tak by ma zaujímalo, že prečo. Vedenie na veľkej 4-ramennej križovatke odvšadiaľ všade mi nepripadá ako laikovi nejaké špeciálne nereálne, tak ma zaujalo tvoje konštatovanie.
Ja by som na tejto križovatke rád videl trolejové vedenie do všetkých smerov, z Hl. st./Šancovej na Štéfanikovu (N72 + odklony pri MU) a z Hl. st. na Pražskú (32, 41), ale keď som si to raz kreslil, tak mi vyšlo, že by bolo potrebných 8 výhybiek a 7 krížení, takže to bohužiaľ asi reálne nebude... Pri vybudovaní stopy z Pražskej na Hl. st. by boli potrebné iba 4 výhybky a 3 kríženia, vedel by niekto odhadnúť, koľko sa ušetrí vybudovaním tejto trate?
keby radšej dobudovali trolejové vedenie zo stanice doprava na SAV a rovnako v opačnom smere.
+ pravé odbočenie zo Štefánikovej na Šancovú pre prípad eventualnych MU v doprave by sa tiež celkom hodilo.
To musí byť sranda, dvakrát nahadzovať palice (Na SAV a na Búdkovej/Riviére).
Inak, je možné (technicky áno, ale či je vôľa) aby vznikla linka, na ktorej by sa museli počas jednej jazdy dvakrát sťahovať a nasadzovať palice (nemyslím u degešov, tam by to bol problém)? Za pomoci natrolejovacích striešok by to nemusel byť problém, či?
Urbanway 2423