Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Už dobrých pár hodín jazdí autobusová a trolejbusová doprava mimo grafikon (napríklad aj taká 41 sa nestíha točiť). Stačí pozerať virtuálnu tabulu. Na cestách vládne chaos. Všade kolóny osobných áut - takto to bolo už po 14h, keď som išiel z práce.
Reply on: Urbanway 2423 #170178:
Nie, ale píšeš, že 8 výhybiek a 7 krížení je nereálne, tak by ma zaujímalo, že prečo. Vedenie na veľkej 4-ramennej križovatke odvšadiaľ všade mi nepripadá ako laikovi nejaké špeciálne nereálne, tak ma zaujalo tvoje konštatovanie.
Reply on: TeBeCe #170177:
Premavka po polhodine obnovena.
Reply on: Andy #170176:
Myslíš, kvôli rádiovým signálom?
Zastavena premavka L29 v Devine, uviazlo tam uz 6 vozov. Nehoda autobusu.
Reply on: Urbanway 2423 #170175:
Aký je maximálny počet výhybiek a krížení na jednu križovatku?
Reply on: Max #170174:
Ja by som na tejto križovatke rád videl trolejové vedenie do všetkých smerov, z Hl. st./Šancovej na Štéfanikovu (N72 + odklony pri MU) a z Hl. st. na Pražskú (32, 41), ale keď som si to raz kreslil, tak mi vyšlo, že by bolo potrebných 8 výhybiek a 7 krížení, takže to bohužiaľ asi reálne nebude... Pri vybudovaní stopy z Pražskej na Hl. st. by boli potrebné iba 4 výhybky a 3 kríženia, vedel by niekto odhadnúť, koľko sa ušetrí vybudovaním tejto trate?
Reply on: Urbanway 2423 #170172:
keby radšej dobudovali trolejové vedenie zo stanice doprava na SAV a rovnako v opačnom smere.
+ pravé odbočenie zo Štefánikovej na Šancovú pre prípad eventualnych MU v doprave by sa tiež celkom hodilo.
Reply on: Urbanway 2423 #170172:
Podľa mňa je to možné, veď jediný problém môže byť zdržanie keď sa troleje dávajú hore a dole ale to je minimálne
Reply on: 4921 #170171:
To musí byť sranda, dvakrát nahadzovať palice (Na SAV a na Búdkovej/Riviére).

Inak, je možné (technicky áno, ale či je vôľa) aby vznikla linka, na ktorej by sa museli počas jednej jazdy dvakrát sťahovať a nasadzovať palice (nemyslím u degešov, tam by to bol problém)? Za pomoci natrolejovacích striešok by to nemusel byť problém, či?
Reply on: Urbanway 2423 #170170:
Skôr asi tú 32-ku a teraz okolo 10:15 som ho znovu stretol na Sokolskej a išiel smerom do vozovne Hroboňova, takže teraz testujú určite 41+203
Reply on: 4921 #170168:
Akú linku dnes testujú, keď išiel cez SAV? 32? 41+203?
Autoškolský kĺbový SOR #8011 práve prefrčal okolo Trnavskej smerom do Ružinova
Cca okolo 8:50 na Hlavnej stanici a o 3 minúty neskôr na SAV - testovacia #406
Reply on: S499.1023 #170164:
Zaujímavé, že som sa s tým prvý krát stretol asi v 33 rokoch a to som niekoľko rokov tadiaľ chodil denne a nikto to tak divne predtým nikdy nenazval.
Reply on: Andy #170163:
Už som v BA 8 rokov a býval som v okolí a nikomu sa nechce hovoriť dlhý názov... skoro každý vie čo je Lafko...
Reply on: TeBeCe #170162:
Tak ale ten rozdiel v kvalite trate je enormný...
Aj medzi 1 a 2 fázou je dosť rozdiel...

Na 1. sa asi všetko učili a miesto toho, aby reálne opravili to čo do***abrali, tak budú ľuďia trpieť

Ja sa nečudujem že sa sťažujú obyvatelia určitý... fakt to je mega rozdiel... a ešte som naschvál počúval hlavne pri Nad Lúčkami to je najhoršie
Reply on: Andy #170163:
Nie je to len most a ODJAKŽIVA sa tomu hovorilo LAFKO.
Reply on: Ma178rek #170161:
Lafko? Keď už vymýšľať slang, tak Lafák, však to je most, nie námestie, takže mužšký rod, nie stredný. (edit: ok, tak zjavne sa používa Lafko, musím si zvyknúť :D)
Reply on: Ma178rek #170161:
Chodia stale hore-dole a nasieraju uz v predstihu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.