Už dobrých pár hodín jazdí autobusová a trolejbusová doprava mimo grafikon (napríklad aj taká 41 sa nestíha točiť). Stačí pozerať virtuálnu tabulu. Na cestách vládne chaos. Všade kolóny osobných áut - takto to bolo už po 14h, keď som išiel z práce.
Nie, ale píšeš, že 8 výhybiek a 7 krížení je nereálne, tak by ma zaujímalo, že prečo. Vedenie na veľkej 4-ramennej križovatke odvšadiaľ všade mi nepripadá ako laikovi nejaké špeciálne nereálne, tak ma zaujalo tvoje konštatovanie.
Ja by som na tejto križovatke rád videl trolejové vedenie do všetkých smerov, z Hl. st./Šancovej na Štéfanikovu (N72 + odklony pri MU) a z Hl. st. na Pražskú (32, 41), ale keď som si to raz kreslil, tak mi vyšlo, že by bolo potrebných 8 výhybiek a 7 krížení, takže to bohužiaľ asi reálne nebude... Pri vybudovaní stopy z Pražskej na Hl. st. by boli potrebné iba 4 výhybky a 3 kríženia, vedel by niekto odhadnúť, koľko sa ušetrí vybudovaním tejto trate?
keby radšej dobudovali trolejové vedenie zo stanice doprava na SAV a rovnako v opačnom smere.
+ pravé odbočenie zo Štefánikovej na Šancovú pre prípad eventualnych MU v doprave by sa tiež celkom hodilo.
To musí byť sranda, dvakrát nahadzovať palice (Na SAV a na Búdkovej/Riviére).
Inak, je možné (technicky áno, ale či je vôľa) aby vznikla linka, na ktorej by sa museli počas jednej jazdy dvakrát sťahovať a nasadzovať palice (nemyslím u degešov, tam by to bol problém)? Za pomoci natrolejovacích striešok by to nemusel byť problém, či?
Lafko? Keď už vymýšľať slang, tak Lafák, však to je most, nie námestie, takže mužšký rod, nie stredný. (edit: ok, tak zjavne sa používa Lafko, musím si zvyknúť :D)
Ma178rek
Aj medzi 1 a 2 fázou je dosť rozdiel...
Na 1. sa asi všetko učili a miesto toho, aby reálne opravili to čo do***abrali, tak budú ľuďia trpieť
Ja sa nečudujem že sa sťažujú obyvatelia určitý... fakt to je mega rozdiel... a ešte som naschvál počúval hlavne pri Nad Lúčkami to je najhoršie