Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #169967:
Ja si viem úplne živo predstaviť, že nosná linka (1,3,4,9) by cez PD jazdila celodenne v napr. 7,5/5-minútovom intervale a medzi 06:00 a 19:00 by ju doplnila nejaká druhá linka s inou trasou tiež v 7,5/5-minútovom intervale. Nejakými ,,večernými" linkami (niečo ako 13 a 26 v Grazi, ktoré čiastočne nahrádzajú nosné linky) by som to zbytočne nekomplikoval.
Reply on: N/A #169965:
Jasné, že je jedno, ako to nazývame a kľúčový je interval. Dnešná sieť je pre kvalitný jednolinkový variant trochu problematická z niekoľkých dôvodov:
1. dve trate v centre (sú síce blízko seba, no niektoré spojenia chýbajú),
2. absencia manipulačných obratísk, čo komplikuje situáciu pri mimoriadkach.
Z môjho pohľadu by pre súčasnú sieť bol ideálny systém zmiešaný - cez víkend a večer jednolinkový variant (kvôli hustému intervalu a lepším rozostupom spojov na radiálach) a cez PD dvojlinkový variant, ktorý by zabezpečil spojenie radiál s oboma traťami a zároveň by v prípade mimoriadky na jednej radiále bola zachovaná aspoň polovičná kapacita na ostatných radiálach.
Reply on: N/A #169965:
Tak ono este otazka, ci sa potom bude dat udrzat jednotny interval na vsetkych linkach. Ci sa nebude musiet potom prejst na 4-5-8-10 a lebo podobne.
Reply on: TomJ #169961:
"keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú, tak jednolinkový variant už aj tak nebude použiteľný"
To je jasné, no z princípu je jedno či niečo nazývame ako jedno- alebo dvojlinkový variant - kľúčový je sieťový interval. Ak to bude aj naďalej 4/7,5 min., tak je to v pohode, no aby šla električka iba raz za 8/15 min už asi naozaj nechceme.
Reply on: TomJ #169961:
“ keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú” 😃 😃 😃
Reply on: TomJ #169961:
Ale bude 😂 postaci dat 1 okruznu linku Eurovea - Mileticka - Blumental - Tunel - Nabrezie 😅
Reply on: MatejBA #169960:
To sa treba spytat tych, co tu argumentovali, ze nikde nebolo napisane, ze sa vrati naspat 1 do Pe a 3 na NLS. V niektorej z diskusii to vehementne obhajovali...
Reply on: MatejBA #169960:
Ľudia sa sťažovali, keď im zobrali linku 1. Sťažovali by sa aj teraz, keby sa to vymenilo. Počkajme si, čo bude po skončení reko KV, či zostane jednolinkový variant (a či sa vymenia 1 a 3 alebo zostanú tak ako teraz) alebo sa vráti dvojlinkový. Mimochodom, keď sa raz dostavia Petržalská radiála a postaví trať cez Košickú, tak jednolinkový variant už aj tak nebude použiteľný.
Reply on: kecho #169958:
Vsak neargumentovalo sa s L3 do Petrzalky kvoli rekonstrukcii v Raci? A ked je po nej, co teraz?
Tu a aj na stránke DPB zblbol CP linky 68 a v stĺpci "pracovné dni" ukazuje platné odchody a navyše aj odchody, ktoré by boli, ak by sa na nej vrátil bežný CP pre školský rok.
Reply on: Valec #169957:
Niekto tu argumentoval, ze dispecing je fantasticky a ze predsa petrzalska cast si pomaly ani nevsimne, keby sa nieco stalo na Racianskej a dalej. Cize namiesto standardnej minimalne poruchovej trasy Obchodna-Petrzalka je Racianska-Petrzalka s nonstop mimoriadkami...
Reply on: kecho #169956:
To nemá nič spoločné s linkovým vedením. To je neschopnosť dispečingu riadiť dopravu. Čo všetky tie vozy robili vo vozovni, čakali na svoj odchod?
Reply on: Valec #169955:
Podakovanie za zmeny tras liniek 1 a 3. 😃
Reply on: Andy #169944:
Ráno to trvalo aspoň 20 minút. Nestihol som L75 o 8:00 zo ŽST Vinohrady, do ďalšej o 8:15 prešla smer mesto jedna trojka a pri zváračáku nás obehla prvá sedmička.
Do vozovne za tých 15 minút zašlo asi 7-8 električkových vlakov.

Ako vyzerali zastávky je škoda hovoriť, predpokladám že z Petržalky to od 8:30 bolo rovnaké.
Reply on: gejza #169952:
1. Niekto napíše niečo na facebook
2. Bulvár (aka Bratislavské noviny) z toho spraví článok
3. Ideme vynášať súdy a žiadať náhradu finančnej škody

To vážne?
Reply on: Minko #169947:
dúfam, že mu zosobnia náklady spojené s NAD a odklonmi ...
Reply on: Mike #169949:
Niet nad spolahlivost nosneho systemu...
4918 bez reklamy, 7107 bez reklamy ešte od augusta
Reply on: Dezerter #169946:
Nie, to sa po 9tej už všetko vrátilo do bežného grafikonu. Teraz tam niekde trať blokovalo pokazené auto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.