Čo mne raz bolo povedané na divízii autobusy, tak sa stávalo, že keď mala cestujúca problém s vodičom, že ju privrel do dverí, alebo nejaký konflikt, tak manžel si vodiča dohľadal podľa DCP a išiel mu to "ručne-stručne" vysvetliť. Minimálne mi hovorili o 2 prípadoch, jeden na starej Opletalke a druhý na Vajnoroch. Toto mi asi pred 2 rokmi oficiálne povedal zamestnanec DPB, nejdem menovať ale.
Je nejaký relevantný dôvod, prečo DPB nezverejňuje aj dispečerské CP? Chápem, že väčšine ľudí sú asi zbytočné, ale ak to niekto využije, prečo to nezverejniť?
Nie, ale existuje virtuálna zastávková tabuľa na tomto webe a tým pádom sa dá ľahko dohľadať odchod zo zastávky s číslom linky, smerom, časom, evč. a typ vozidla. Táto vymoženosť imhd.sk vytlačila DCP pre šotoušov, avšak samozrejme DCP existujú, no pre interné účely DPB a pod.
Nejdem to hodnotiť, ich "služby" som nikdy nevyužil, rovnako tak ani firma, pre ktorú pracujem. Pokiaľ ide o možnosť zachádzky, ak sú vozy, vodiči a dopyt, prečo nie ...
Pozri, nedostatkom vodičov trpia roky rokúce, mierna úľava bola len cez krízu, keď kamionisti nemali čo voziť. Keď začnú ponúkať motivačný plat a primerané pracovné podmienky, tak aj záujemcov bude viac (viď SL). Celkovo však nevidím žiadne kroky na pozdvihnutie MHD v súvislosti s parkovacou politikou (lebo ani vozidiel nemáme dosť) - a dosť ma to desí, keďže vo vedení by teraz mali byť schopní ľudia a aj tak to nie je na programe dňa.
Aspoň, že sa konečne začalo myslieť na nájomné byty. V prvom rade by však bolo treba, aby sa politici prestali nechať masírovať jačaním "načo sa zas idú stavať byty" a podporovali rozumnú výstavbu tam, kde na to sú podmienky. Lebo parkovacia politika má za úlohu regulovať kovbojku v uličnom priestore, nie prílev obyvateľstva.
K zvyšku, mám pocit, že si veľmi vzťahovačný. Nevadí mi, ak niekto nájde lepší pomer príjmy/výdaje v regiónoch, ale vadí mi, ak je pohodlnejšie niekomu sedieť v hladovej doline a čakať na oživenie 20 rokov skrachovanej fabriky. Lebo aktuálne cudzinci najviac frčia 1) v priemysle, kde aj tak ubytko majú zabezpečené (aj keď ok, tie agentúry vedia byť pofidérne) a 2) v rôznych supportových a iných elektronických službách, kde sa to tým ľuďom apparently oplatí a nie sú pod mostom. A hlavne, nám tu narodeným tiež nič nezletelo z neba, potýkame sa s rovnakým problémom a mimo odchádzania do satelitov si to nemáme ako vyriešiť, preto ma udivuje, prečo by sme za rovnakých štartovacích podmienok nemohli mať rovnaké výsledky.
Ale debata začala pri inom - ak sú tu pozície, ktoré domáci trh nevie zaplniť, pokladám za scestné podkopávať nohy ľuďom, ktorí ich chcú obsadiť zo zahraničia, tým, že im beztak hroznú procedúru na Cudzineckej budeme ďalej komplikovať zhoršením cestovania. Ničomu to nepomôže.
pozri ja nemám nič proti prisťahovaným, (sám medzi nich patrím) ale plne rešpektujem tých ktorí sem proste nechcú prísť lebo vidina platenia si 500 a viac € za garsónku je (nielen) pre nich mimo realitu. Musíme si uvedomiť základný fakt, že počet bytov sa v BA nenakúkne sám od seba rovnako ako dopravná obslužnosť a počet vozov v DPB. BA má už teraz problém s vodičmi čo jasne dokazuje príjmanie Ukrajincov, ako chcem odvoziť ďalších preisťahovalcov? Nie každý chce predsa pracovať ako vodič MHD.
narážal som na nemiestnu narážku Vika, že Slováci z regiónov sú hnilí na zaplnenie voľných pracovných miest. Ako pardón, ale keď mám robiť za napríklad 800 € čistého a dať 500 € z toho iba na to aby som mal kde hlavu zložiť, ani jednému z nich sa nečudujem že sa tu nehrnú. Realitný trh Ba je odtrhnutý od reality a práve to hovorím, že BA tento nápor nezvládla a teraz si lámu hlavu ako ďalej. A vymýšľajú nekoncepčne veci ako parkovacia politika, ktorá ma za rok a pol dohnať to čo sa zameškalo za 12 rokov čo je absolútne nereálne.
Nech mi niekto vysvetlí, ako chcú navýšiť objem MHD po zavedení parkovacej politiky ak teraz stále zo strany DPB počuť: "už teraz trpíme nedostatkom vodičov".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran
51, 52, prípadne vyššie čísla sú nahrávky na nočák, u trolejbusov ich stretneš na 203.