Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #167290:
To skôr potom tú návesť mali dať na tyč a zatĺcť medzi koľaje , aby to mali vodiči rovno pred očami, ako sa to robí na železnici.
Zarážadlo by skôr bolo na škodu, bolo by škoda rozbitej Škody 30T o zarážadlo.
Reply on: ufo #167289:
Niektoré veci musia byť blbuvzdorné, bez ohľadu na nejaký predpis.
Reply on: Solider #167288:
Otázka pre mňa? Máš tam návesť, moja otázka je, ktorý predpis ti káže inštalovať mechanickú zábranu? Alebo sa nám zapojil do diskusie pán Šestina?
Reply on: ufo #167283:
Chcel by som sa opýtať pánov humoristov, kde je to zarážadlo na konci trate, ktoré už vyše mesiaca nikomu nechýba❓
Reply on: MatejBA #167286:
A este zabery z kamery 🙂
Reply on: TeBeCe #167284:
A ja som sa divil, co za kovovy kabel bol na ceste, po ktorom som presiel 😂 Tak sorry jako, ze som elektrickam presiel po kabli 😋
Reply on: TeBeCe #167284:
To uz je sabotáž 😂
Reply on: ufo #167283:
7511
Reply on: TeBeCe #167281:
Električka vyšla až za priecestie mimo trolej.🙃
Reply on: TeBeCe #167281:
Ale ved dnes bol na rade Vajnorska radiala s vypadnutim 😃 .
X6 opat nejazdi, X5 pod Most SNP.
Zastávka Karadžičova smer Hodžovo je presunutá bližšie ku križovatke kvôli oprave asi plynovodu
Reply on: Viliam22 #167278:
a v meste nie je aktualne ziadna.
Na Molecovej sa aktuálne stretlo 5 vozov X6
Reply on: TeBeCe #167275:
A nebude to náhodou vytečený olej z prevodovky? To by aj vysvetľovalo, prečo sa s tým nevie pohnúť, navyše prevodový olej má podobnú hustotu ako nafta.
Nádrž je na úplne inom mieste, ešte pred kĺbom.
Reply on: TomJ #167271:
Zas sa niekto učil jazdiť cez výhybku?
Dievčatká a chlapci od E, kedy už konečne pochopíte, že keď režete veksel po hrote, tak ho treba prejsť celým vozom? Celým vozom, nie len všetkými podvozkami (aj keď to zdanlivo stačí, NIE NESTAČÍ)!
Potom sa vrátiť na opačné stanovište (pre mantavé a mantavých: do opačnej kabíny) a pohľadom na vlastné očičky sa presvedčiť, či sú jazyky doľahnuté pre zamýšľaný smer jazdy. A ak máte čo len i najmenšie podozrenie že nie, tak láskavo zdvihnite svoje ctené zadky, vylezte von, stavacím kľúčom (výhybkovým železom) tú výhybôčku precvičte hore-dolu a tým istým kľúčom dotlačte ten jazyk o opornicu...
Potom sa vráťte do búdky, zadajte smer vpred a až potom zadávajte na radiči jazdu až do dosiahnutia vmax = 10 km/h pre jazdu od odbočnej vetvy a vmax = 15 km/h a prejazd vozidla výhybkou kontrolujte pohľadom do spätných zrkadiel alebo monitora kamerového systému.
Ak sa dá a je to len trošku technicky a fyzikálne možné, cez samotnú výhybku sa gúľajte výbehom. Ono to totiž s najväčšou pravdepodobnosťou v prípade vidlicovej jazdy (pri dodržaní rýchlosti) zastaví vlastným odporom s minimálnym (alebo i žiadnym) poškodením vozidla.
Reply on: TeBeCe #167274:
uz cez dve hodiny to tam blokuje.
A aby toho nebolo malo, 2847 vypustila nadrz a kompletne zablokovala vjazd na Fadruszovu
Reply on: TomJ #167271:
Na svantnerke kratka x5 most SNP

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.