Tak MBCC odtiaľ museli ísť na 84, linku zdedila Trnávka, nové vozy musia byť inde (počítanie cestujúcich na vybraných linkách), čiže už toho veľa na výber neostáva.
Zdá sa mi to, alebo na L98 v poslednom čase jazdia najväčšie šroty, ktoré ani nedokončia službu. Dnes podvečer okolo 18:00 som registroval dve zálohy a takto sa to točí celé dni.
Presne tak, ZSSK nemá žiaden motorák. Minulý rok, keď bola 3 mesiace nepretržitá výluka, sa v ZSSK podarilo nájsť aspoň jednu 812 (a dokonca minimálne raz aj 812.008 v "LUX" prevedení s klímou ). Ale zase vtedy bola oveľa častejšie zavádzaná NAD na tratiach do Záhorskej Vsi, resp. Skalice. Tento rok sa pre zmenu odriekajú S8, akurát bez NAD
Síce náhrada existuje v podobe 91/191 + 801, avšak kto si to všimne až v Petržalke na stanici a chce pokračovať do Hegyeshalomu, má proste smolu a z Rajky musí pokračovať až ďalším vlakom (resp. busom NAD) s časovou stratou 2 hodiny (v opačnom smere s časovou stratou 1 hodina, keďže 801 v Rajke tesne utečie).
Mimochodom dnes sú opäť všetky spoje S8 odrieknuté bez náhrady. Admin by to mohol pridať medzi aktuality...
Jadran