Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #167137:
Presne tak, ZSSK nemá žiaden motorák. Minulý rok, keď bola 3 mesiace nepretržitá výluka, sa v ZSSK podarilo nájsť aspoň jednu 812 (a dokonca minimálne raz aj 812.008 v "LUX" prevedení s klímou 🙂 ). Ale zase vtedy bola oveľa častejšie zavádzaná NAD na tratiach do Záhorskej Vsi, resp. Skalice. Tento rok sa pre zmenu odriekajú S8, akurát bez NAD 😃

Síce náhrada existuje v podobe 91/191 + 801, avšak kto si to všimne až v Petržalke na stanici a chce pokračovať do Hegyeshalomu, má proste smolu a z Rajky musí pokračovať až ďalším vlakom (resp. busom NAD) s časovou stratou 2 hodiny (v opačnom smere s časovou stratou 1 hodina, keďže 801 v Rajke tesne utečie).

Mimochodom dnes sú opäť všetky spoje S8 odrieknuté bez náhrady. Admin by to mohol pridať medzi aktuality...
Reply on: Peon #167137:
Je tam NAD: 801.
Reply on: barack40 #167134:
Ako je to možné? To ZSSK nemá žiadny motorák na S8? Patrilo by sa aspoň NAD zabezpečiť..
Na Kramaroch aktualne polhodinovy vypadok trolejbusov, ale prave sa to rozbieha.
Pri Figare aktualne tukanec elektricky s nakladnym autom v smere do mesta.
Vlaky linky S8 dnes opäť odrieknuté bez náhrady v úseku Petržalka - Rajka a späť. V úseku Rajka - Hegyeshalom a späť premáva NAD (plánovaná výluka).
94/8 - 4041
Pri zastávke Húščavova ťukanec 4931 s osobákom

.
Trolejbusu 6802 na linke 202 sa na zastávke Košická odlomil koniec zberača. 212-ka ktorá išla za 202 ju obišla bez nejakých problémov. Pravdepodobne teda bez zdržania.
Reply on: mirec240 #167129:
6832 pre zmenu na vnútorných buse vypísaná chyba windows
#2410 zadný transparent preškrtnutý (ako služobná jazda), čiže cestujúci sa zozadu linku nedozvedia.
Reply on: Mike #167127:
Díky, nepostrehol som poruchu výhybky spomínanú, tak ma zaujímalo čo sa vlastne dialo za cirkus. mimochodom, nebolo rozumnejšie prvý voz nechať už na jungmanovej na slepej nepoužívanej, a potočiť tak aby to jedno celé kolo náhodne pomeškali/vynechali a šlo sa dalej na správne odchdoy? Takto odhadujem že sa točili ešte daľšie kolo-dve než nabehli na CP...
Reply on: fanatikmhd #167126:
Na Jungmannovej vraj bola porucha výhybky, takže tam bol prestoj a nakopili sa vozy. To čo si videl Ty už bolo pravdepodobne dohánanie času do CP...
Má dakto info o včerajšom prestoji l.1 okolo 18tej? Z centra šli tri spoje za sebou do petržalky, na Farského zastávkovanei dvoch spojov za sebou v zastávke, tretí zas na svetelne riadenej križovatke vbehol súčasne s 95 do križovatky a bitka (zvonenie) o to kto prejde križovatkou.....
Reply on: TeBeCe #167124:
Tak nakoniec s meskanim 23 minut vyrazila spod mosta.
Zda sa, ze aktualne nepremava L901 pre velke meskanie.
Reply on: 3pa3ck3 #167121:
Skus to vysvetlit tym nastvanym cestujucim, ktorych bolo z kazdeho spoja treba vyhadzovat na Borskej, lebo si to nevsimli. Tak isto teraz na to nie je dovod, lebo inverzna Borska predsa neznamena Borska inde ako normalna Borska.
Reply on: 3pa3ck3 #167121:
Kludne mohli vedla seba existovať X5 a X15.
Pre dobiehajúcich ideal.
Reply on: TeBeCe #167120:
Ale veď v prvej verzii X5 to nemalo zmysel, až teraz, keď máme odlišné vystupné zastávky, je na to dôvod.
X5 s velkym cielom Dubravka a inverznym velkym Borska. Ze to nemohlo byt hned...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.