Jasne, že 25Tr sú problém, ale aj bez nich by to malo byť vyjazditeľné bez nervov, dnešná realita - na L205+L210 je na 11 poradiach päť autobusov, čiže to máš obrazne ušetrené vozy pre L33
Nie je vlastne hlavný problém nedostatok funkčných 25Tr, keďže potom 31Tr musia jazdiť aj na 33 a chýbajú inde? Tým pádom na ostatné linky nemáš 120, ale len 115 vozidiel.
Takže realita - Trnávka má 25kĺbov, z toho sú momentálne štyri dlhodobo odstavené, kvôli čomu stoja, neviem (agentúra JPP tvrdí, že sú problémy s brzdami). Pri potrebe vypraviť 21 kĺbových poradí si bez rezervy, ak vypadne ďalší kĺb, musíš vypraviť sólo. Ak odrátame degeše(L250+L210), musí Trnávka vypraviť 14 sólo poradí, načo má teoreticky dispozícii 20 vozov. Na prvý pohľad dosť, realita je inde - jeden voz dlhodobo odstavený, ďalší pribudne do zoznamu odstaveniek zajtra, ďalšie dva vozy nejazdia týždeň a viac, čiže reálne je k dispozícii záloha 2 vozov.
A Hroboňka môže byť naozaj rada, že má "voľných" 6ks kraťasov, lebo bez nich by dennú výpravu nepostavila ani náhodou (a to má dlhodobo odstavené len dva kĺby, zvyšok akotak jazdí)
Keď to zhrniem, vzhľadom na to, že je tu 120ks vozov vo veku 5 a menej rokov na 92 poradí(L33 nerátam, aj keď aj tam musia jazdiť troloSORy), je to čistá tragédia, vedenie DPB by fakt malo začať Škodovku penalizovať za nedostatok disponibilných vozov, ak platí klauzula 94%
Viliam22