14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.
A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
To je pravda, ale v tej dobe nebolo od Škodovky nič iné k dispozícii a kúpiť niečo bolo nevyhnutné (Trollino zjavne neprichádzalo do úvahy), v princípe sa môžeme "vytešovať", že sa nekúpila druhá šestica...
Však to je to, po čom moje srdce túži od roku 2013, čo som sa tu zaregistroval - poslať ich čo najskôr do večných lovíšť, keďže nie sú vhodné na trvalé nasadenie do takého terénu a kúpiť namiesto nich dvojmotorové parciály
A opäť si trolejbusy žijú vlastným životom. Na nočáku staré v rozpore s nariadením a cez deň nevypravené so zákazom pre staré. Prečo to tak teda je? Nebolo to dodnes nikým korektne zodpovedané.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy