Tak počul som už aj nejakú JPP info že DPB? zháňa možnosti odkiaľ si prenajať kĺbaky, pred MS neviem či sa to stihne, ale do leta by sa stíhalo. Akurát neviem do akej miery sa tomu dá veriť a do akej miery je to výmysel (paralela s červenými NP mercedesmi ev. č. 15xx a ex BB B961tkami...).
V normalnom meste? Ano. Ano, cakal, aby nalakali co najviac ludi do MHD, vratane mna (a nasledne sa ich pokusili udrzat v MHD).
Ale ked hrozi, ze budu chodit vraky bez klimy, v 30-35-40°C horucavach, tak to mozem kaslat. Radsej budem v zapche v klimatizovanom aute, ako stat v rovnakej zapche v buse (kym realne neuvidim plany, ze budu dedikovane buspruhy, tak neverim, lebo v tomto meste plati §nikdysatotaknerobilo, aj ked Gagarinka/Prievozska dava nadej).
L7 samozrejme bez prejazďovania.
L133 má len rannú prevádzku a treba riešiť celú radiálu a nie len úsek po Molecku. Čiže silnú X6 po obratisko v Karlovke a doplnkovú X5 až do Dúbravky. Odtiaľ aj tak väčšina pôjde s L83,84 aby netrčali v zápchach na Botanickej..
Prejazdovanie mi pride lepsie 8+9 ( L8 po NLS, dalej nabrezim a od chatama ako L9 do RUzinova) a 4+5 . L7 ma aj tak len spickovy charakter,tam to prejazdovat bude tazsie spojit.
Veď NAD stačí po Chatama. Tam sa bude točiť L4,5,9.
Niektoré linky predpokladám, že budú prejazďovať. Tipujem 4 vs.9. L7 by so nechal jazdiť cez tunel protismerne voči L5. Nech je na nábreží rovnomerná obsluha v špičke.
Moj tip - 33 pravdepodobne nebude nakolko sa ide menit komplet Molecka terminal a s tym suvisiace prekladky aj trol.vedenia , os elek.trate. Na L33 dusit 25tr na agregat na dolnej otocke alebo samotny autobus cely den popod TT vedenie je blbost.
ja len dúfam že 133 pôjde celý deň 32ka sa posilní a nemusela by byť ani 33ka počas leta 133/32 na interval 6-8 minút ráno, sedlo 8-10 minút, poobede 7-8 a od 19cca 12 minút max, len to by musela byť 133ka od chatám sófer vedená po el trati najlepšie(ale povrch by to nedal)
X5ka by mala mať takýto interval samostatne
Kiezby sa uz Vallovci rozhybali s abus tendrom v DPB - to dokedy tu budu hyzdit tieto CNG šerble ? A to budu musiet jazdit aj toto leto skrz NAD v Karlovke ( minule leta nejazdievali aspon). No snad nie na X5,X6, lebo to vyvre aj rano pri tych balikoch ludi.
Jadran
Náhradná doprava by sa mala skladať z NP vozov, Karosy by mali ísť na linky do okrajových častí, odkiaľ NP vozy zoberú.