Zverejňujte, prosím, len overené informácie. Pe67 - žil si vtedy, keď kačice podľa Teba neboli na Juráku? Ak nie, tak si najprv zisti, kedy boli kachny dodané a kedy bola otvorená vozovňa Krasňany. Jasne ti z toho vyplynie, že nielen prototyp 309 (ktorý jediný jazdil na e-4), ale aj celá séria 310-329 z konca roku 1971 musela byť garážovaná na JD. Krasňany vtedy jednoducho neboli. A keďže na Juráku nebola dostatočne dlhá montážna jama, chodili na PÚ na Martanovičovu. Jasné? A po sprevádzkovaní celej série boli inheď nasadené na e-3! A vypravované tam boli z Juráku, keďže Krasňany ešte neboli hotové. Kačice na e-4 jazdili (okrem výluky, keď bol odrezaný JD a na skrátenú e-4 po Vazovovu boli nasadzované kačice) už len v 1. polovici 80. rokov, po otvorení tunela (kade jazdili e-1,5,9), keď e-4 zostala jedinou linkou na nábreží do KV. Vtedy tam JD začal vypravovať 4 dvojice (začali sa spájať aj staré T3 radu 75xx) a zvyšok 7 kačíc Krasňany. Howgh!
prejazd pri zastavke Nad Luckami
elektricka vs auto, priamo z boku do auta
asi nedal prednost ked sa otacal cez cestu smerom do mesta
smerom do dubravky elektricky nestoja, za to vsetky stoja smerom do mesta
Akurat som siel okolo, ked ta nehoda bola cerstva (menej ako 5 minut od nehody) - dost slusne ho nabrala elektricka, nedivil by som sa, keby bol vodic viac ako len lahko zraneny.
Zastávka Romanova sa má začať obojsmerne opravovať (a obsluhovať v náhradných polohách) v piatok 19. októbra od cca 8:00, Námestie Hraničiarov v pondelok 22. októbra od cca 8:00.
Dufi
elektricka vs auto, priamo z boku do auta
asi nedal prednost ked sa otacal cez cestu smerom do mesta
smerom do dubravky elektricky nestoja, za to vsetky stoja smerom do mesta