Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pharel #164749:
Nie, pravý(odbočovací)pruh bol v tom čase obsadený robotníkmi ktorí robili niečo v kanáli či čo.
Reply on: si #164746:
No moc sa mi to nezdalo, myslel som si, ze tam prisli az po 🙂
Reply on: Mhr1 #164742:
Miki, ale tu sa nebavíme o praveku 😉.
ZV 2636 hradí linku 63,teraz Račko smer Avion Shopping park.
Reply on: pharel #164745:
podla fotky tipujem ze tych mestskych policajtov 😛
Reply on: tom.mesaros #164744:
A to niekoho obiehal ked si az tak nadbiehal? To ma dost zaujima 🙂
6818 blokuje celú Miletičovu ulicu. Zberač uviazol v sieti, odstavené linky X72, 201, 202 a 208.
Dnes pridal blokovanie Prazskej pokazeny 4247 (21) pred svetlami Sokolska smer centrum
Reply on: Pe67 #164736:
Zverejňujte, prosím, len overené informácie. Pe67 - žil si vtedy, keď kačice podľa Teba neboli na Juráku? Ak nie, tak si najprv zisti, kedy boli kachny dodané a kedy bola otvorená vozovňa Krasňany. Jasne ti z toho vyplynie, že nielen prototyp 309 (ktorý jediný jazdil na e-4), ale aj celá séria 310-329 z konca roku 1971 musela byť garážovaná na JD. Krasňany vtedy jednoducho neboli. A keďže na Juráku nebola dostatočne dlhá montážna jama, chodili na PÚ na Martanovičovu. Jasné? A po sprevádzkovaní celej série boli inheď nasadené na e-3! A vypravované tam boli z Juráku, keďže Krasňany ešte neboli hotové. Kačice na e-4 jazdili (okrem výluky, keď bol odrezaný JD a na skrátenú e-4 po Vazovovu boli nasadzované kačice) už len v 1. polovici 80. rokov, po otvorení tunela (kade jazdili e-1,5,9), keď e-4 zostala jedinou linkou na nábreží do KV. Vtedy tam JD začal vypravovať 4 dvojice (začali sa spájať aj staré T3 radu 75xx) a zvyšok 7 kačíc Krasňany. Howgh!
Reply on: Jadran #164735:
V zákrute pred Romanovou sú už teraz nachystané prenosné označníky. Aj som sa čudoval, že či konečne idú odstraňovať tie krátery...
prejazd pri zastavke Nad Luckami
elektricka vs auto, priamo z boku do auta
asi nedal prednost ked sa otacal cez cestu smerom do mesta
smerom do dubravky elektricky nestoja, za to vsetky stoja smerom do mesta
Reply on: MatejBA #164738:
Odklon 4 5 6 9 cez tunel späť do mesta a na radiálu chodí NAD X5 ...
Reply on: TeBeCe #164737:
Akurat som siel okolo, ked ta nehoda bola cerstva (menej ako 5 minut od nehody) - dost slusne ho nabrala elektricka, nedivil by som sa, keby bol vodic viac ako len lahko zraneny.
v KV hukaju sanitky a nechodia elektricky
Reply on: david1 #164733:
Nie, nikdy neboli kachny v JD.
Zastávka Romanova sa má začať obojsmerne opravovať (a obsluhovať v náhradných polohách) v piatok 19. októbra od cca 8:00, Námestie Hraničiarov v pondelok 22. októbra od cca 8:00.
Reply on: david1 #164733:
Kachny síce jazdili na štvorke ale vypravované boli vždy z Cífera.
Reply on: Mhr1 #164729:
Kachny boli na začiatku aj v Juráku nie? Veď behali na L4. Jur. Dvor- Karlovka.
To, že sa im bránia zubami nechtami viem..
Zastavka Kvacalova smer Radiova presunuta za povodnu zastavku (blizsie k Mileticovej) z dovodu opravy povrchu chodnika
Reply on: mirec240 #164726:
S touto reklamou premáva aj súprava #7951-52.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.