Neviem, nevyjednajú sa nové vozy ľahšie, keď naozaj nebude čím rozšíriť premávku, než keby bola na ten účel odložená dvadsiatka kapacitne absolútne nevhodných kačíc?
Nuž pod strechou jednoducho preto, lebo zakonzervovanie a širák je "protimluv". To by ich mohli rovno vyhodiť. Proti predaju by som nenamietal, ale okrem Sarajeva, kto by to tak mohol chcieť? Ale predovšetkým, ak by sa predali, kto zaručí, že pri otvorení trate na koniec Petržalky budeme mať nové vozy?
Inak aj v tej Lodži sa samozrejme jazdí bez kľuky, keď Geamatic funguje, v linkovanom videu je kľuka nasadená len aby bolo lepšie vidieť, čo vlastne Geamatic robí.
Pardon, nelvládnem nemčinou... Rovnaký zázrak sa inštaloval aj do niektorých viedenských E1, alebo to bola nejaká iná modernizácia regulácie rovnakej značky? https://zueoptel.pl/geamatic
Sprostredkovane info:
auto v kolajisku pri obratisku KV
15min dozadu tam este neboli ani policajti ani hasici ani dispecing
stoja oba smery elektriciek
vraj na ceste v smere z dubravky do karlovky na vozovke sklo a este jedno auto na krajnici
Že by vozidlá, ktoré dokážu udržiavať v Poľsku, ex-NDR či na Balkáne v podmienkach absolútneho nedostatku čohokoľvek představovali pre sofistikované dielne DPB problém? V Lodži napríklad donedávna udržiavali (ak náhodou stále neudržiavajú) v prevádzkyschopnom stave 4 ks GT8 z Freiburgu s Geamaticom, nesmierne sofistikovanou elektrohydraulickou reguláciou odporovej výzbroje, ktorú v Německu dávno udržiavať prestali pre nedostatok ND. A čo asi živí stovky a tisíce garážistov v celom Ost kočku? To, že kúpia niečo, čo už Němec považuje za neopraviteľné a za pár korún to opravia. A to nehovorím o zvarencoch z troch búračiek ale o solídnych autách, za ktoré by som sa nehanbil.
Mike