Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mhr1 #164282:
Neviem, nevyjednajú sa nové vozy ľahšie, keď naozaj nebude čím rozšíriť premávku, než keby bola na ten účel odložená dvadsiatka kapacitne absolútne nevhodných kačíc?
Reply on: volod #164241:
Sláva Haleluja. Len tak ako sa to pekne slovensky robí sa obávam, čo to vydrží. Možno pred ďalšími voľbami bude treba zase opraviť...
Reply on: Valec #164266:
Nuž pod strechou jednoducho preto, lebo zakonzervovanie a širák je "protimluv". To by ich mohli rovno vyhodiť. Proti predaju by som nenamietal, ale okrem Sarajeva, kto by to tak mohol chcieť? Ale predovšetkým, ak by sa predali, kto zaručí, že pri otvorení trate na koniec Petržalky budeme mať nové vozy?
Reply on: ceres #164280:
To bola modernizácia tej istej regulácie: https://www.youtube.com/watch?v=TdDKBO-wBKM.

Inak aj v tej Lodži sa samozrejme jazdí bez kľuky, keď Geamatic funguje, v linkovanom videu je kľuka nasadená len aby bolo lepšie vidieť, čo vlastne Geamatic robí.
Reply on: S499.1023 #164272:
Pardon, nelvládnem nemčinou... Rovnaký zázrak sa inštaloval aj do niektorých viedenských E1, alebo to bola nejaká iná modernizácia regulácie rovnakej značky? https://zueoptel.pl/geamatic
Reply on: Max #164277:
Obnovene.
Reply on: Dufi #164276:
Vďaka za info!
Sprostredkovane info:
auto v kolajisku pri obratisku KV
15min dozadu tam este neboli ani policajti ani hasici ani dispecing
stoja oba smery elektriciek
vraj na ceste v smere z dubravky do karlovky na vozovke sklo a este jedno auto na krajnici
Aktuálne prestoj električiek pri obratisku Karlova Ves.
Reply on: danlo #164273:
905
Zdravim, nevie niekto aky kod cielu ma Prestavka? Ak to este vobec existuje.
Reply on: Valec #164271:
Lenže tuná to práve Nemec odpojil a Poliak udržal pri živote (vozidlo vie jazdiť aj bez Geamaticu na kľuku:
https://www.youtube.com/watch?v=gvwWVsHqbo4
Reply on: S499.1023 #164270:
Lenže garážita v Ostbloku, ak niečo nefunguje, tak to proste odpojí a ide sa ďalej. Toto u nás zas tak nefunguje.

Ja netvrdím, že by to musel byť problém, ale na základe doho čo vidím sa toho prosto obávam.
Reply on: Valec #164267:
Že by vozidlá, ktoré dokážu udržiavať v Poľsku, ex-NDR či na Balkáne v podmienkach absolútneho nedostatku čohokoľvek představovali pre sofistikované dielne DPB problém? V Lodži napríklad donedávna udržiavali (ak náhodou stále neudržiavajú) v prevádzkyschopnom stave 4 ks GT8 z Freiburgu s Geamaticom, nesmierne sofistikovanou elektrohydraulickou reguláciou odporovej výzbroje, ktorú v Německu dávno udržiavať prestali pre nedostatok ND. A čo asi živí stovky a tisíce garážistov v celom Ost kočku? To, že kúpia niečo, čo už Němec považuje za neopraviteľné a za pár korún to opravia. A to nehovorím o zvarencoch z troch búračiek ale o solídnych autách, za ktoré by som sa nehanbil.
Reply on: Solider #164268:
Ak 7303+04 zvládne brzdové skúšky, už bude môcť do premávky? Či sú tam ešte ďalšie nástrahy? ?
Reply on: Mhr1 #164263:
#7117 porucha regulátora, #7303-04 čaká na brzdové skúšky a #7957-58 je na prehliadke v ÚD, odkiaľ by sa mala čoskoro vrátiť.
Reply on: S499.1023 #164259:
Ide o to, či pre nejakých cca 15 vlakov treba zavádzať nejaký nový typ, s ktorým nevedia dielne robiť, nie sú na to diely, dielne.... (myslím, že neznáme mechanické časti a elektrická výzbroj budú väčším problémom, ako spriahadlá a sedadlá). Preto som navrhoval síce vysokopodlažné, zato nám známe vozidlá.
Reply on: Mhr1 #164263:
Takže haraburdy pod strechu a premávkové vozy nechať vonku. Super nápad. Nadbytočné K2S treba rýchlo, kým sú ešte záujemcovia.
Reply on: Mhr1 #164263:
Nemám pocit, že by Cífer trpel prebytkom odstavných plôch pod strechou na skladovanie vrakov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.