Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #162794:
pardon 1909, teraz je tam uz 1903
Reply on: Max #162793:
zeby 1903 mala baterky?
Nepremáva linka č. 147
Od 13:06 do odvolania z technických príčin nie je zabezpečená premávka na linke č. 147. Cestujúcej verejnosti sa ospravedlňujeme.

- vybitá batéria? ?
Reply on: Mhr1 #162790:
Vodičak na T3P má v Krasňanoch viac vodičov a tí čo ho nemajú si ho môžu dorobiť. Minimálne 3 súpravy by už mali byť presunuté do krasňan tuším
Reply on: Mhr1 #162790:
Tie kachny z Krasnan aspoň zabezpečia skoršie ranné a neskoré večerné spoje na Vajnorskú. L4 končí skoro podobne ako L5 pre dlhú trasu do Dúbravky.
Takže už sa nám aspoň 1 vodič v Krasňanoch naučil šoférovať T3P! Asi ste si všimli vo výprave 7785+86 včera na e-7 (odpoludňajší diel - aj som ju videl na vlastné oči). Je tam aj dnes ráno. Len prečo na e-7 a nie na e-9, kde nemajú kačice čo hľadať? Vie niekto, či budú presuny pokračovať a koľko vôbec dvojíc sa do Krasňan naviac ešte zmestí? A prečo je vlastne výmena za kačice, ktoré by sa na JD hodili na e-2, tabu? I laikovaný bol tento nápad v minulosti negatívne, prečo?
Odchody elektrobusov dnes (poobedne spoje bez zaruky)

NS 12:

53:
TMY: 6:28, 7:42, 14:06, 15:21, 16:51
Vajnory: 7:05, 8:18, 14:56, 16:26, 17:33

52:
Na pasece: 6.34, 7.14, 7.54, 8.34, 14:30, 15:14, 15:54, 16:34, 17:14, 17:54, 18:34
Tbiliska: 6:54, 7:34, 8:19, 14:14, 14:54, 15:34, 16:14, 16:54, 17:34, 18:15

EBN8 - linky 27 a 151 vsetky spoje dla CP

1210 nehoda s autom na Franza, pritomny dispecer a policia
1911 na L58 bez funkčných displejov...
Reply on: S499.1023 #162785:
Všetko sa dá kúpiť..
Reply on: david1 #162783:
Nedá sa kúpiť?
Reply on: S499.1023 #162781:
A taký v BA máme, ktorý by to vedel v Petržalke riadiť?
Reply on: Petto #162780:
L8 máš jedinú linku medzi Trnkom, Blumentálom a Obchodnou , kde to kačice nezvládali. Nejde len o prechod zo špičky do sedla. Mali by sa preraďovať odstavené T3 do Krasňan , kde je nedostatok súprav a tak sa to postupne zlepší. Aspoň tak to tu tvrdil myslím Solider.

Vidieť to aj na výprave L7 , kde je súprav menej ako bolo pred zmenou.



Reply on: david1 #162775:
Toho dispečera v pohode nahradí dispečerský program v počítači.
Reply on: tibi56 #162777:
Nadavaj na dopravny podnik mailom cez podnety, najlepsie aj na primatora, FB DPB.

Vysvetlenie v skratke: setri sa tam, kde sa nema.

Neviem v ktorych casoch chodi tak prehnane plna L8 z Obchodnej ,ale je tam 15min int. ( niekedy aj 16,17min. int. ) uz od 18.23 z Postovej, nasledne odchody su uz len 18:39, 18.56,19:06,19:21

Otazka do plena - nepomohli by tam vlozene spoje ? Resp. aby tie dojazdy este sli raz do Ruzinova ( idu 18:28, 18:44 - sli by 18:31 a a 18:47 ) prip este aj 1novy vlozeny spoj 19:13 .

http://imhd.sk/ba/cestovny-poriadok/linka/8/smer/Ruzinov/zastavka/Postova-Martinus/734003509274

Vdaka bohu ze studaci maju skuskove , inak neviem ako bude vyzerat od februara L9 z Botanickej zahrady
Reply on: tibi56 #162777:
Vymenili sa z linkou L8, kde tie "krátke" nahradili dlhé.
Reply on: tibi56 #162777:
Keby sme vás my na niečo pripravovali, tak jedine na to, aby ste vedeli kam sa obrátiť s vašimi podnetmi, aby si ich prečítali tí, čo to majú na starosti a čo o tom môžu aj rozhodnúť.

A vysvetliť sa to dá veľmi jednoducho - doprava v tomto meste nie je priorita a tá verejná už vôbec nie.
Prosím Vás, viete mi vysvetliť nasadenie krátkych električiek na linku 9 ( registrujem to tak cca od zač. roka 2018 ) oproti doposiaľ jazdiacim dlhým. Denne ňou cestujem a je zjavne kapacitne poddimenzovaná.
Možno nás pripravujete na rekonštrukciu el. trate od jari 2018, aby sme si postupne zvykali na tlačenice v náhradných autobusoch, ktoré určite kapacitne nepokryjú vypadnuté električky.
Reply on: ceres #162774:
Hej, ale to by musel byť za "perónom" kríž. Ak nie kríž, tak by museli byť 2 prejazdy po sebe, čo by zasa posunulo zastávku bližšie k mestu a ďalej od domov.
Úplne najlepšie by bolo bývalo mať dva prejazdy pred "perónmi" (kríž je asi v BA nereálny) a zastávky až na úplnom konci trate, čo by bolo o nejakých 60 metrov bližšie k domom.
Môj návrh "C" vychádza zo súčasnej spackanej situácie a je vlastne najjednoduchším spôsobom nápravy: využili by sa všetky výhybky a prejazdy by boli na rovnakom mieste, len opačne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.