Nepremáva linka č. 147
Od 13:06 do odvolania z technických príčin nie je zabezpečená premávka na linke č. 147. Cestujúcej verejnosti sa ospravedlňujeme.
Takže už sa nám aspoň 1 vodič v Krasňanoch naučil šoférovať T3P! Asi ste si všimli vo výprave 7785+86 včera na e-7 (odpoludňajší diel - aj som ju videl na vlastné oči). Je tam aj dnes ráno. Len prečo na e-7 a nie na e-9, kde nemajú kačice čo hľadať? Vie niekto, či budú presuny pokračovať a koľko vôbec dvojíc sa do Krasňan naviac ešte zmestí? A prečo je vlastne výmena za kačice, ktoré by sa na JD hodili na e-2, tabu? I laikovaný bol tento nápad v minulosti negatívne, prečo?
L8 máš jedinú linku medzi Trnkom, Blumentálom a Obchodnou , kde to kačice nezvládali. Nejde len o prechod zo špičky do sedla. Mali by sa preraďovať odstavené T3 do Krasňan , kde je nedostatok súprav a tak sa to postupne zlepší. Aspoň tak to tu tvrdil myslím Solider.
Vidieť to aj na výprave L7 , kde je súprav menej ako bolo pred zmenou.
Nadavaj na dopravny podnik mailom cez podnety, najlepsie aj na primatora, FB DPB.
Vysvetlenie v skratke: setri sa tam, kde sa nema.
Neviem v ktorych casoch chodi tak prehnane plna L8 z Obchodnej ,ale je tam 15min int. ( niekedy aj 16,17min. int. ) uz od 18.23 z Postovej, nasledne odchody su uz len 18:39, 18.56,19:06,19:21
Otazka do plena - nepomohli by tam vlozene spoje ? Resp. aby tie dojazdy este sli raz do Ruzinova ( idu 18:28, 18:44 - sli by 18:31 a a 18:47 ) prip este aj 1novy vlozeny spoj 19:13 .
Keby sme vás my na niečo pripravovali, tak jedine na to, aby ste vedeli kam sa obrátiť s vašimi podnetmi, aby si ich prečítali tí, čo to majú na starosti a čo o tom môžu aj rozhodnúť.
A vysvetliť sa to dá veľmi jednoducho - doprava v tomto meste nie je priorita a tá verejná už vôbec nie.
Prosím Vás, viete mi vysvetliť nasadenie krátkych električiek na linku 9 ( registrujem to tak cca od zač. roka 2018 ) oproti doposiaľ jazdiacim dlhým. Denne ňou cestujem a je zjavne kapacitne poddimenzovaná.
Možno nás pripravujete na rekonštrukciu el. trate od jari 2018, aby sme si postupne zvykali na tlačenice v náhradných autobusoch, ktoré určite kapacitne nepokryjú vypadnuté električky.
Hej, ale to by musel byť za "perónom" kríž. Ak nie kríž, tak by museli byť 2 prejazdy po sebe, čo by zasa posunulo zastávku bližšie k mestu a ďalej od domov.
Úplne najlepšie by bolo bývalo mať dva prejazdy pred "perónmi" (kríž je asi v BA nereálny) a zastávky až na úplnom konci trate, čo by bolo o nejakých 60 metrov bližšie k domom.
Môj návrh "C" vychádza zo súčasnej spackanej situácie a je vlastne najjednoduchším spôsobom nápravy: využili by sa všetky výhybky a prejazdy by boli na rovnakom mieste, len opačne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1