Z dnesneho rana a doobedia :
50/x 1067
70/x 1858 + 2852
88/x 2237
K Slovak Lines, iste, ze kolajova doprava ako hlavna tepna, len tym skratenim som narazal na to, ze naco by siel kazdy spoj na AS, ked ho mozu otocit na Patronke spat a aspon by dosiahli mierne zahustenie spojov v spicke kedze by netrcal v zbytocnych zapchach (kde trci ked ide na AS) s vozokm by mali mozno aj viac. Spojov MHD rano je myslim dost a myslim, ze stihaju pobrat ludi zo SlovakLines na Patronke aj teraz, tam sa to rozlozi na rozne smery a linky MHD.
Uz teraz ide jeden spoj BUS 10240130 o 6.15h iba na Patronku a potom ide spat do Stupavy, cize sa mozu inspirovat a konecne kvazi integrovany doprav system "dointegrovat" rozumne.. Ale to nech spravia aj smer Senec a Smer Most pri Bratislave a Dunajska Luzna apod. Teraz ta "integrovanost" funguje velmi slabo..
orezávanie konárov prebieha stále aj teraz, aj s vypínaním prúdu podľa potreby, dokonca nakrátko sa zastavuje všetka doprava v smere do centra na Prievozskej, samozrejme vodiči IAD to krátke čakanie veľmi nevítajú a dávajú hlasito najavo svoju nervozitu trúbením.....
Neviem ci je to ono, ale o 8:15 bol tukanec pred odbockou z Bajkalskej na Drienovu smerom k Pasienkom. Stalo to minimalne od Pristavneho mostu.
Slava bicyklu...
Useknutie na Patronke by neznamenalo menej vozokm pre Slovak Lines, tie km by sa presunuli inde na zahustenie intervalu. Problem je v tom, kto SL vlastni.
Z mojho pohladu ma ale usekavanie regiobusov na kraji mesta zmysel len tam kde existuje kolajova doprava. Smer Zahorie by som osobne nechal az na ASMN.
na Prievozskej v okolí zastávky Novohradská dochádza podľa potreby k vypínaniu prúdu v troleji pre orez konárov stromov na strane do centra, takže treba rátať s nepravidelnosťami min. do poludnia ale pre oba smery trolejbusov už od križovatky Prievozská Košická, sú tu vrchári aj dispečing, kt. to operatívne riadia, inak to tiež mohli robiť cez víkend a nezdržovať tým zbytočne premávku MHD. Okolo 8 bolo pokazené priecestie na Ivánskej - trvalo blikajúce červené svetlo, to sa týkalo hlavne linky 61, hlásilo sa to železniciam, takže sa to rieši, možno teraz už je to aj opravené.
Tak zrejme áno, pretože autobusy na Nivy prichádzajú skoro prázdne aj ráno. Popoludní už neodchádzajú až tak prázdne. Samozrejme z prestupných bodov by bolo treba posilniť MHD (Záhumnice, Zlaté Piesky, Cintorín Vrakuňa, Patrónka), veď je to hádam nejaký IDSystém. Ale len so záchytnými parkoviskami.
Tento pondelok začali s reko severnej tretiny M3, od toho dňa približne na tri roky M3 nepôjde po celej svojej trase. Dokonca cez víkendy je NAD po celej trase.
Slovak Lines sa ti vykašle na useknutie spojov na Patrónke či ešte skôr, lebo chce mať svoje vozokilometre. To ich absolútne nezaujíma, že spoje sú šialene zmeškané kvôli zápcham v meste, za každú cenu to potiahnu až na Nivy, pretože dotácie... možno síce to má iný dôvod, ale isto z techn. dôvodov nemusí každý jediný spoj ísť až na Nivy, a ani ľudia to nepotrebujú, majú tam MHD.
to Mike + Joyki : Ja viem, ze prestavky, nezavidim to vodicom a klobuk dolu, musia mat nervy z olova, stat v tych kolonach denno-denne, gumokolisti sa im vselijak mysickuju apod.
S tou spickou mas/mate pravdu. Sam to vidim ked idem zo Stupavy do prace, akonahle idem na bus po 7h, je to v prdeli.. Minuly rok som este nemal problem ist busom o 7.25 zo Stupavy a byt okolo 8.00 az 8.05 na Racku, dnes to dojde az okolo 8.15+, takisto poobede, vyuzivam alternativnu trasu domov..podla casu..
Prave preto, ze Sancova byva upchata aj o 19h, aspon by bol mensi pretlak busov v tom okoli (Sancova) a nebolo by odveci keby sa Patronka vyuzivala ako prestupny uzol SlovakLines a MHD. Zas nehovorim, ze kazdy bus mi mal koncit na Patronke ale napr. kazdy druhy,treti.. Od Patronky ma drviva vacsina spojov trasu zhodnu s 21kou Aj tak tam vacsinu najviac ludi vystupuje..
Inak Sancova by si zasluzila komplet rekonstrukciu potrubi, ta je ustavicne rozkopana po malych kuskoch..ked daco rachne.. To uz som odbocil..
A ta Budapest, nevedel som, ze tam komplet rekonstruuju M3.. Tam to maju tiez vesele.. Pamatam si ked vo Viedni robili rekonstrukciu casti U4 ako na Schonbrunne bol prestup na nahradne busy, to mali celkom dobre vymyslene..
Jednak sa poobedná špička predlžuje (lebo sa predlžuje ranná špička a o čo prídu ľudia neskôr do práce ráno o to neskôr odídu poobede) (napr. okolo 19tej je úplne bežne upchatá celá Šancová).
Ale tie výpadky (ráno aj poobede)na konci špičky bývajú často hlavne preto, že tie 4 hodiny (+- 2-3 kolá) vodiči jazdia (alebo stoja v zápchach) vkuse, a potom všetci - viacerí naraz - čerpajú prestávky. Denne sa to opakuje na 87, ale trpia tým všetky linky kde vzniká obrovské meškanie po trase (a na jednej strane nie je žiadna prestávka, alebo len krátka) - teda 68, 78, 98, atď ... Ráno to vychádza zvyčajne na 8-9-10 hod. a poobede najčastejšie medzi 18 a 20. hod.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik