Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: volod #162250:
2021 asi ťažko. Taký voz nemáme.
37/5 je voz 2021, od vecera urcite, testovaci mercedes vypadol
Reakcia na: zakaznik #162248:
*vyššiu prioritu ako
Reakcia na: Pe67 #162244:
V Bratislave má 5 parkovacích miest (za Kollárovým nám. smerom k Blumentálu) ako výhľad do križovatky, bezpečnosť a plynulosť dopravy.

Čím neobhajujem vodiča, ktorý nedá prednosť v jazde.
Reakcia na: Viko #162246:
Obávam sa, že by si tam nič nevidel?
Reakcia na: Pe67 #162244:
Chcel by som vidieť tým ľuďom do hlavy. Veď tam takmer všetky električky vyzváňajú - aj preventívne...
Z dnesneho rana a doobedia :
50/x 1067
70/x 1858 + 2852
88/x 2237

K Slovak Lines, iste, ze kolajova doprava ako hlavna tepna, len tym skratenim som narazal na to, ze naco by siel kazdy spoj na AS, ked ho mozu otocit na Patronke spat a aspon by dosiahli mierne zahustenie spojov v spicke kedze by netrcal v zbytocnych zapchach (kde trci ked ide na AS) s vozokm by mali mozno aj viac. Spojov MHD rano je myslim dost a myslim, ze stihaju pobrat ludi zo SlovakLines na Patronke aj teraz, tam sa to rozlozi na rozne smery a linky MHD.
Uz teraz ide jeden spoj BUS 10240130 o 6.15h iba na Patronku a potom ide spat do Stupavy, cize sa mozu inspirovat a konecne kvazi integrovany doprav system "dointegrovat" rozumne.. Ale to nech spravia aj smer Senec a Smer Most pri Bratislave a Dunajska Luzna apod. Teraz ta "integrovanost" funguje velmi slabo..
Reakcia na: Trammat #162243:
Klasika. Na Kollárovom nám.auto nedalo prednosť električke a narazilo do nej.
Nejaky problem elektriciek v useku Obchodna - Blumental?
orezávanie konárov prebieha stále aj teraz, aj s vypínaním prúdu podľa potreby, dokonca nakrátko sa zastavuje všetka doprava v smere do centra na Prievozskej, samozrejme vodiči IAD to krátke čakanie veľmi nevítajú a dávajú hlasito najavo svoju nervozitu trúbením.....
Reakcia na: Andy #162238:
Neviem ci je to ono, ale o 8:15 bol tukanec pred odbockou z Bajkalskej na Drienovu smerom k Pasienkom. Stalo to minimalne od Pristavneho mostu.
Slava bicyklu...
Reakcia na: Joyki #162234:
Useknutie na Patronke by neznamenalo menej vozokm pre Slovak Lines, tie km by sa presunuli inde na zahustenie intervalu. Problem je v tom, kto SL vlastni.

Z mojho pohladu ma ale usekavanie regiobusov na kraji mesta zmysel len tam kde existuje kolajova doprava. Smer Zahorie by som osobne nechal az na ASMN.
Reakcia na: Joyki #162236:
Prečo by mali všetci chodiť až na Nivy? Vyprázdňuje sa to postupne.
Reakcia na: volod #162237:
A okolo deviatej sa niečo muselo stať na Bajkalskej, lebo v jej okolí bol totálny chaos, autom z Ružinova do mesta ma Waze poslal cez Petržalku ?
na Prievozskej v okolí zastávky Novohradská dochádza podľa potreby k vypínaniu prúdu v troleji pre orez konárov stromov na strane do centra, takže treba rátať s nepravidelnosťami min. do poludnia ale pre oba smery trolejbusov už od križovatky Prievozská Košická, sú tu vrchári aj dispečing, kt. to operatívne riadia, inak to tiež mohli robiť cez víkend a nezdržovať tým zbytočne premávku MHD. Okolo 8 bolo pokazené priecestie na Ivánskej - trvalo blikajúce červené svetlo, to sa týkalo hlavne linky 61, hlásilo sa to železniciam, takže sa to rieši, možno teraz už je to aj opravené.
Reakcia na: david1 #162235:
Tak zrejme áno, pretože autobusy na Nivy prichádzajú skoro prázdne aj ráno. Popoludní už neodchádzajú až tak prázdne. Samozrejme z prestupných bodov by bolo treba posilniť MHD (Záhumnice, Zlaté Piesky, Cintorín Vrakuňa, Patrónka), veď je to hádam nejaký IDSystém. Ale len so záchytnými parkoviskami.
Reakcia na: Joyki #162234:
A MHD na Patrónke má voľnú kapacitu , aby pobrala ľudí aj z SL?
Reakcia na: Mopy #162233:
Tento pondelok začali s reko severnej tretiny M3, od toho dňa približne na tri roky M3 nepôjde po celej svojej trase. Dokonca cez víkendy je NAD po celej trase.

Slovak Lines sa ti vykašle na useknutie spojov na Patrónke či ešte skôr, lebo chce mať svoje vozokilometre. To ich absolútne nezaujíma, že spoje sú šialene zmeškané kvôli zápcham v meste, za každú cenu to potiahnu až na Nivy, pretože dotácie... možno síce to má iný dôvod, ale isto z techn. dôvodov nemusí každý jediný spoj ísť až na Nivy, a ani ľudia to nepotrebujú, majú tam MHD.
to Mike + Joyki : Ja viem, ze prestavky, nezavidim to vodicom a klobuk dolu, musia mat nervy z olova, stat v tych kolonach denno-denne, gumokolisti sa im vselijak mysickuju apod.

S tou spickou mas/mate pravdu. Sam to vidim ked idem zo Stupavy do prace, akonahle idem na bus po 7h, je to v prdeli.. Minuly rok som este nemal problem ist busom o 7.25 zo Stupavy a byt okolo 8.00 az 8.05 na Racku, dnes to dojde az okolo 8.15+, takisto poobede, vyuzivam alternativnu trasu domov..podla casu..

Prave preto, ze Sancova byva upchata aj o 19h, aspon by bol mensi pretlak busov v tom okoli (Sancova) a nebolo by odveci keby sa Patronka vyuzivala ako prestupny uzol SlovakLines a MHD. Zas nehovorim, ze kazdy bus mi mal koncit na Patronke ale napr. kazdy druhy,treti.. Od Patronky ma drviva vacsina spojov trasu zhodnu s 21kou Aj tak tam vacsinu najviac ludi vystupuje..
Inak Sancova by si zasluzila komplet rekonstrukciu potrubi, ta je ustavicne rozkopana po malych kuskoch..ked daco rachne.. To uz som odbocil..

A ta Budapest, nevedel som, ze tam komplet rekonstruuju M3.. Tam to maju tiez vesele.. Pamatam si ked vo Viedni robili rekonstrukciu casti U4 ako na Schonbrunne bol prestup na nahradne busy, to mali celkom dobre vymyslene..
Reakcia na: Mike #162230:
Ale to nepostihuje cca. 500 000 cestujúcich denne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.