Reply on: Mhr1 #160566:
Odpoveď na otázku je jednoduchá a to, že ak by celú L9 cez víkendy jazdili NP vozy, tak by bolo príliš malo víkendových služieb v Krasňanoch. Malo sa to vyriešiť tak, že vodiči by mali nástup a ukončenie služieb v JD s cieľom čo najväčšieho využitia nových nízkopodlažných vozidiel aj cez víkend, aby z toho mala osoh v prvom rade široká cestujúca verejnosť. Ako inak, „zabudlo“ sa na to.
Mhr1
A vďaka naprosto nekompetentným novinárom potom môže pán primátor tlačiť verejnosti do hlavy kapustu o nevhodnom rozchode. Väčšina z nás, čo sem prispievame, by sme vedeli rozhovor s pánom Nesrovnalom urobiť lepšie a "srovnať" ho. Kedy si novinári uvedomia, že rovnaký ("zlý škaredý") rozchod majú v Bazileji, Zurichu i Ženeve, v Záhrebe i v Lodži, v desiatkach nemeckých miest, že vo Valencii na 1000 mm jazdia nielen električky, ale aj metro a prímestská doprava, že Linz jazdí v pohode na 900 mm a prímestské vlaky v Stockholme dokonca na rozchode 891 mm, a to rýchlosťou 80 km/hod. A to nehovorím o "Kapskom" rozchode 1067 používanom v južnej Afrike pre železnicu a rýchlosti nad 100 km/h.
A prestavba 1000 mm => 1435 mm?
Chemnitz: Dokončené za cenu zrušenia mnohých tratí, neprestavalo sa všetko.
Liberec: Mestská trasa železničný rozchod, do Jablonca 1000 mm. Cca po 30 rokoch prestavby. To naozaj za to stálo???!!!
Sofia: Dva systémy, železničný rozchod i električkový... Tiež po viac ako 1/4 storočí prestavby.
Lenže toto novinár nevie, nevie teda klásť správne otázky a kdejaký nekompetentný činiteľ si môže kecať úplné bludy. Česť slušným a zodpovedným novinárom, je ich však bohužiaľ málo. Ale v globále sú to neschopáci, ktorí ničomu nerozumejú, zato o všetkom píšu!