Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #157592:
Presne, ako trolejbus6207 napísal, 2x dodali zlú palubovku, kým sa im podarilo dodať tú správnu. Nuž, veľa si na seba nabrali, majú v tom bordel...
Reply on: Trammat #157595:
Áno išla 1382 ale ta skončila skôr ako mala končiť šl-ka.
Reply on: Mike #157594:
Sa mi zdalo, ze aj poobede namiesto nej isla nejaka SM.
Reply on: Max #157590:
Šlka vykapala bez nahrady
Reply on: Andy #157592:
podľa informácií, čo sa dostali ku mne, sa podarilo dodať správnu palubovku na tretí pokus, dvakrát prišla autobusová namiesto trolejbusovej, čiže zlyhanie Škodovky na celej čiare ☠
Reply on: skopi #157589:
Mňa by zaujímalo, koľko reálne trvá dodanie takej palubnej dosky od výrobcu. Neverím, že nestihnú čokoľvek vyrobiť a dodať povedzme do mesiaca. Náhradné diely do áut sú dodávané za nejaké 2 dni, ale ok, to je masovejšia výroba.
Reply on: Max #157590:
21:00 mala ist SL, o 18:20 este isla.
Neviete niekto ako jazdia historické autobusy? Napr. odchod 21,00 od eurovei či a kedy bude vykonaný...
Reply on: Solider #157575:
Podobné blbosti bolo myslené na hocijaké dôvody, pre ktoré nejazdia/nejazdili, len som to zle sformuloval. Ale predsalen, ukážkový príklad - 6009 - zlomená palubná doska (nejazdila kvôli tomu 4 mesiace).
Reply on: MatejBA #157587:
keby som ja vlastnil nejakú lokomotívu, tak by bol z toho akurát jeden veľký prúser ?

ale spoľahlivosť našich troloSORov je naozaj žalostná
Reply on: trolejbus6207 #157585:
Preco nie? Ak spolahlivost tvojich lokomotiv je taka, aka je nasich troloSORov, tak by to bolo primerane 🙂
Reply on: Trammat #157583:
viezol som sa teraz jedno kolo 53-kou, aby som si zaspomínal na staré časy, bolo to celkovo v pohode, možno je problém v tom, že tie trolejbusy sú "prestáte", podľa mňa by sa hodilo, aby jazdili častejšie(podobne ako električky), otázka je, kto by to zaplatil...
Reply on: S499.1023 #157584:
20% vozidiel v zálohe na dráhe, nie je to príliš veľa? Neber to ako provokáciu, Ty držíš dve lokomotívy z desiatich ako zálohu?
Reply on: trolejbus6207 #157582:
20% je primeraná záloha aj vo vyspelejších DP ako bratislavskom. Takže zase toľko tých vozov navyše nie je.
Reply on: trolejbus6207 #157581:
To sa mi iba zda, alebo maju tie 9Tr problemy skoro vzdy, ked jazdia?
Reply on: Solider #157574:
tak toto zdôvodnenie hlavu a pätu má, pod také sa kľudne podpíšem aj ja ?

druhá vec je, koľko je reálne nepojazdných troloSORov z akéhokoľvek dôvodu, podľa mňa to malé číslo nie je... ?
Reply on: Max #157578:
momentálne jazdí 53-ka, ale aj tá možno vykape na problém so vzduchom ?
devinska cesta moze byt tazsie prejazdna, policajna tmavomodra fabia (ano, radar so senickymi SPZ) mala blizke stretnutie plechoveho druhu s dvomi dalsimi autami medzi sihotou a BVS
Reply on: 810zssk #157577:
A teraz sa zahram na velkeho sotousa ? Tak ak sa nemylim (a kludne ma oprav, mylim sa dost casto):
L51 - 2 vozy/4 vodici, 1 kolo 32 minut + 1 voz/2 vodici vikend
L58 - 1 voz/1-2 vodici (neviem ako to presne je), 1 kolo 23 minut + bez vikendu
L69 - 1 voz/2 vodici, 1 kolo 15 minut + vikend to iste

Cize dokopy to mas 4 vozy a 7 alebo 8 vodicov cez tyzden a 2 vozy a 4 vodici cez vikend.

Kebyze zoberieme teoreticky linku od Krasnan po Pharos, tam a spat by to trvalo cca 48 minut (6 minut Krasnany - Odborarska podla L51, 6 minut Odborarska - Radiova podla L58, 6 minut Radiova - ASP podla L65 a 6 minut ASP - Pharos podla L69). Po Technicku by to tam a spat trvalo cca 30 minut (to iste po radiovu plus som ratal +- 3 minuty po Technicku).

Takze ak by ti 1 voz dokazal odist kazdu hodinu a skrateny kazdych 40 minut, tak by si v spickach mohol mat 20 minut a mimo 30-40 minut a cez vikend by sa dal pouzit 30 minutovy interval. Len s tym, ze linka do Pharosu by tym padom v spicke mavala obcas trochu vacsie okno, ako by bolo vhodne.

Ci su to dobre vyratane cisla, to uz neviem na rychlo overit, v kazdom pripade by sa dokazal dat v urcitom useku zaujimavejsi interval a usetril by sa 1 voz a 2 vodici cez tyzden 🙂
Milé deti, z dôvodu technických problémov historický trolejbus 9Tr 152 od 15,45 nepremáva.
Zatiaľ nie je isté, či sa podarí nájsť adekvátne historické záložné vozidlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.