Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #157576:
So zlucenim 51 a 58 som sa kedysi hral a podla mna by to bolo dobre riesenie. Akurat je otazka co s Tehelnou. Ale ci by som to spajal aj so 69, to neviem. Asi jedine ak by sa tym usetril voz do vypravy.
Reply on: 810zssk #157573:
No tak to mozeme zosotousit uplne a zlucit L51, L58 a L69 do jednej linky 🙂 Krasnany - Odborarska - Magnetova - Radiova - (Technicka obcasna) - Avion - Pharos. Tam uz neusetris ludi a vzkm? (samozrejme neviem, kolko ludi cestuje az na Trnavske myto s L51, ale predsa tam im ide aj elektricka, tak nebudeme zbytocne vlacit 2 linky po rovnakej trase 😉 )
Reply on: skopi #157559:
Aké podobné blbosti vyvádzajú a ktoré vozy? Uveď.
Reply on: trolejbus6207 #157561:
Nehovoril som o dvadsiatich stojacich vozoch na Trnávke, ale celkovo o dvadsiatich stojacich vozoch. Dokonca až o 25. Denná výprava je 89 vozov, s domácou rezervou tak 95 vozov. Nových trolejbusov je 120. Takže rozdiel medzi výpravou a stavom je 25 vozov. To mi chceš povedať, že správka, vozy po nehodách a vadné vozy tvoria 20% vozového parku trolejbusov? To je v prvom rade absurdné a v druhom rade to ani nie je pravda.

Cestujúceho, vodičov a hlavne úradníkov, ktorí sa tým v krajnom prípade budú zaoberať, vôbec nezaujíma zlé rozdelenie vozov medzi vozovňami, ktoré su navyše jedna prevádzka a nevedia si vymeniť vozy podľa potreby. Bordel v Beuse nikoho nezaujíma. A dopláca na to cestujúci, ktorému príde stará hrča, ale keď ide okolo Hroboňovej, kde stojí 10 pojazdných vozov na ploche, tak je to trochu... výsmech?

Podniku horí pod zadkom, malo by jazdiť aspoň 105 vozov v dennej výprave, ale to sa nezmení ani po zmene linkového vedenia, iba ak by sa pridali výkony, s čím sa neuvažuje, keďže na to nie sú peniaze. To je tak, keď nakúpiš vozy pre nové trate a žiadne nové trate nepostavíš.
Reply on: Jadran #157572:
Preprava vzduchu nahradu nevyzaduje, ale preprava ludi ano. Opat: Pracuju tam ludia co platia dane tomuto mestu presne tak ako ostatni a z toho titulu maju pravo na zabezpecenie zakladnej dopravnej obsluznosti, teda aspon nejakej moznosti dostat sa do prace a z prace.

Predlzenie 58 by riesilo co? Musel by si do nej pridat poradie, takze by si neusetril ani vodica, ani vozidlo. Prave naopak, celodennou premavkou 58 po predlzenej trase by si potrebu vodicov este zvysil, pretoze dnes ti 58 vyjazdi jeden vodic a 69 dvaja vodici. Po novom by si potreboval na obe poradia "dlhej" 58 dvoch vodicov, cize celkovo styroch vodicov. Cez vikend dnes stacia dvaja, po novom by si potreboval styroch.
Reply on: 810zssk #157571:
Pokial viem, tak preprava vzduchu nevyzaduje nutne nahradu resp. nieje to uloha pre autobusy (vozidlo urcene pre ludi).

A teda serioznejsie, keby velmi silno chceli, tak predlzia 58 tak ako pisal kolega predomnou, s prevadzkou celodennou a maju vybavene.
Reply on: Jadran #157568:
A nahrada bude aka?
Reply on: BigMac #157563:
A obyvatelom danych lokalit znizime dane, kedze ocividne nemaju narok na zakladne sluzby mesta?
Reply on: Sharpay #157567:
Mozno keby radsej L69 zrusili a predlzili L58 k Pharosu 🙂
Reply on: Sharpay #157567:
Tak tam sa všeličo nasadzuje kvôli tomu, že tam dajú, čo zrovna majú poruke, s kapacitou to samozrejme nemá nič. No vhodný adept na zrušenie, veru.
Reply on: BigMac #157563:
147 ponechať, mňa zaujíma dokedy bude premávať 69, tu je výkon menej ako 4 a pol človeka od jej vzniku a nasadzujú sa tu vozidlá od Sor B(N) 9,5, BN 10,5 až po Karosu.
83/6 - 4924
Reply on: BigMac #157563:
nahodou vcera L82 s odchodom 15:23 smer Most skoro plna:-)
Reply on: BigMac #157563:
No v porovnaní s ostatnými tá 147 so 44 je využitá asi tak najviac, lebo ešte sa mi nestalo že by som v ňom nevidel aspoň jedného-dvoch cestujúcich.
Problém je v tom, že aj v tých oblastiach majú nárok na MHD a hlavne ak to sú kopcovité časti mesta.
Reply on: TeBeCe #157552:
Dovolím si dovetok: Linku 147 a iné podobné nezmysly s reálnym denným výkonom 4 a pol človeka + detský kočiarik treba zrušiť ad definitivum. Navždy! ❗ ❗ ❗
Reply on: score51 #157558:
Vot posmótri, éto jesť technika...
Reply on: Andy #157560:
Trnávka má v stave 20ks 30Tr, 15ks 30TrDG a 25ks 31Tr, spolu 60vozov
denná výprava Trnávky v pracovný deň - 15x30Tr, 9x30TrDG a 22x31Tr, spolu 46 vozov

teoretická rezerva vychádza na 14 troloSORov pri pojazdnosti všetkých vozov, čo v realite nehrozí ani náhodou, momentálne sú 4 vozy odstavené viac ako dva týždne

takže Soliderových 20ks troloSORov stojacich vo vozovni Trnávka počas pracovného dňa je zjavný nezmysel...
Reply on: skopi #157559:
No ja osobne nemám problém s 14Tr, je to pre mňa zaujímavá zmena, ale je pravda, že ak máme veľký počet nových nízkopodlažných vozidiel, mali by sa asi na bežné linky vypravovať len tie 🙂 A ak máme fakt veľkú rezervu tých nízkodpodlažných, nemal by byť problém to zabezpeciť. ?
Reply on: Andy #157548:
Nuž, ujo Solider písal o 20 nových pojazdných vozov, ktoré stoja, a toĺko ich teda nestojí. Problém je v tom, že tie vozy sa kazia, zatekajú a vyvádzajú podobné blbosti. A samozrejme, medzi vozovňami nie sú dobre prerozdelené. Tak teda, čo je lepšie, nevypraviť službu, alebo poslať tam ,,vrak" 14 Tr (s nedávnou GO)? No neviem...
Chlapci nechcem sa Vam hrabat do remesla ale podla dnesnej vypravy 2348 robila vsetky poradia na L99??

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement