Už sa viackrát spomínalo, že by sa mali nasadiť buď na predĺženú 210 k Eurovei alebo na predĺženú 205 k Avionu/na Letisko.
Čo sa týka trápenia vozov, na to tam ten motor predsa je, v kopu mestách ho využívajú aj na bežných linkách, pričom ho štartujú viac ako 2x za deň a vozidlá fungujú. Na 25 Tr podľa mojho názoru neprevládajú problémy týkajúce sa pomocného motora, ale skôr veci týkajúce sa samotnej konštrukcie vozidla, ktorá je od začiatku vadná. S podobnými problémami sa potýkajú aj v Prešove (diferenciál, nápravy). Vozidlám neprospieva ani laxná údržba.
A nemyslím si, že je dôvod nakupovať navyše ďalšie dlhé trolejbusy s pomocným pohonom, keď je stále šanca, že do piatich rokov budú natiahnuté drôty na Molecovu.
Ja si myslím že im niečo vymyslia, presne ako sa spomínalo tak to hodia na 210 po SND, možno vymyslia ešte nejakú inú linku a zvyšok rozhádžu na linky. Zas ono nie je na škodu mať aj takéto vozy. Napríklad keď budú robiť niekde nejakú opravu vedenia tak tam môžu nasadiť tieto vozy a v úseku kde bude výluka budú jazdiť na naftu a nebudú sa musieť zbytočne dávať Abusy. Samozrejme by bolo lepšie keby tieto vozy boli vo verzii 31TrDg ale ako sa písalo tak výrobca poľnohospodárskej techniky v čase tendra ešte nemal tieto vozy k mání pre Škodu.
samozrejme toto bolo len extrémne krátkodobé testovanie, ale naozaj nie je účelné dlhodobo trápiť vozy jazdou na agregát v normálnej premávke, fakt som zvedavý, kde chcú súdruhovia z DPB tých pätnásť troloSORov s agregátom nasadiť ?
Veď ale 30TrDg by nemala dôvod jazdiť hore DD na dieselagregát keď sú tam dráty. Na to ten motor isto nie je stavaný ale na jazdu po rovine a prejazdom mimo vedenia si myslím že je OK. Do kĺbu by nebolo od veci dať silnejši, to je pravda ale.
obávam sa, že nemáš pravdu, všade slúžia len na dojazd do vozovne, prípadne krátkodobé pojazdy na úsekoch "bez prúdu" alebo na jazdu okrajových štvrtí, kde sa neoplatí ťahať vedenie, neviem o tom, žeby niekde existovala linka typu 133, ako na začiatku kariéry našich 25Tr
tuším Petto tu písal o "jazde" do kopca na agregát na Dlhé Diely, keď sa testovala 30TrDG, že sa ledva plazila a to bol síce narvaný, ale krátky voz, nieešte kĺb... ?
No ja si myslím že síce sú aké sú ale súdruhovia návrhári určite nenavrhujú agregáty iba na dojazd. V iných mestách takéto "duobusy" jazdia deň čo deň a jazdia normálne. Nie sú s nimi žiadne problémy čo som aspoň ja počul. Nie také ako sú s našimi.
Nemôžeš vedieť aké Agregáty dajú do tých kĺbov. Možno by sme boli prekvapený aké výkonné by boli. A aj krátke Agregáty musia niekam nasadiť a vraj veľmi uvažujú o takých linkách ako chcú spraviť 210.
Uz ziadne dalsie "duobusove" linky vypravovane tbusmi s agregatom. Agregat o sile 100kw je pri klbaku vyslovene len na dojazd, max tak na prejazdy ako boli volakedy cez vikendy na L32.
Jasné že by to nebolo zlé. Bolo by to len dobré a spraviť to ako normálnu dlhšiu linku, ktorej konečná by bola možno niekde tam aby trošku prepojili tie dlhé diely so zvyškom mesta aj bez prestupovania. Potom by na Molecovej nebol taký neskutočný nával ľudí v špičke. Ale to sú zase len také podľa mňa bonusové plány. Myslím si však že rozvíjanie trolejbusovej dopravy v našom meste nie je na škodu a keby sa kúpilo aspoň 10ks 31TrDG dala by sa spraviť nejaká trolejbusová linka niekde kde by išli po trolejoch a konečná by sa potiahla dakam aby sa prepojilo nejaké miesto kde MHD ešte nechodí a tam by už došiel ako autobus tak ako je to v pláne s 210 snáď niekedy.
TTV01
http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-28-tr-solaris/Contents.3/0/45DFE38941E246E888D7874276D9B6D8/resource.pdf
viem že dĺžka je asi na hrane, ale keby spravili pohon 2 zadných náprav