Nemôžeš vedieť aké Agregáty dajú do tých kĺbov. Možno by sme boli prekvapený aké výkonné by boli. A aj krátke Agregáty musia niekam nasadiť a vraj veľmi uvažujú o takých linkách ako chcú spraviť 210.
Uz ziadne dalsie "duobusove" linky vypravovane tbusmi s agregatom. Agregat o sile 100kw je pri klbaku vyslovene len na dojazd, max tak na prejazdy ako boli volakedy cez vikendy na L32.
Jasné že by to nebolo zlé. Bolo by to len dobré a spraviť to ako normálnu dlhšiu linku, ktorej konečná by bola možno niekde tam aby trošku prepojili tie dlhé diely so zvyškom mesta aj bez prestupovania. Potom by na Molecovej nebol taký neskutočný nával ľudí v špičke. Ale to sú zase len také podľa mňa bonusové plány. Myslím si však že rozvíjanie trolejbusovej dopravy v našom meste nie je na škodu a keby sa kúpilo aspoň 10ks 31TrDG dala by sa spraviť nejaká trolejbusová linka niekde kde by išli po trolejoch a konečná by sa potiahla dakam aby sa prepojilo nejaké miesto kde MHD ešte nechodí a tam by už došiel ako autobus tak ako je to v pláne s 210 snáď niekedy.
Ja si skôr myslím že to robia preto aby zabezpečili nízkopodlažnosť v okolí nemocníc na Kramároch. Keď to robievala 212 tak nebol problém lebo na 212 sa kĺby hodia a boli tam z nej prejazdy na 211. Teraz keď je 211 samostatná linka tak z hľadiska obsadenosti vozu to zmysel nemá ale z hladiska nízkopodlažnosti áno a takto nad tým asi rozmýšlajú aj soudruzy z DPB.
Jasné že by to bolo ekonomickejšie. Boh vie kedy tú trať prepoja s Mlynskou Dolinou, viem že je to v pláne ale aj tak to bude trvať. Jedno riešenie by bolo ešte že by tie vozy stávali v noci na Kuklove ale tam by ich musel niekto strážiť. A určite by sa ich mohlo objednať aspoň 10 aby sa tam ak tak točili lebo by dopadli tak isto ako 25Tr. Tam bola obrovská chyba že miesto tých ďaľších čo sa mali kupovať kúpili tie malé SORky.
To nie je celkom dobrý príklad, lebo bolo obdobie že namiesto kinderiek B9.5 chodili cng kĺbové karosy na 66 a 67 (tam je istota, že všade po trase prejdú kĺbaky, ináč by bola možno aj na tej 77 ☺). Lebo nebolo dosť kinderiek do výpravy, tak sa požičali z druhej kolóny vozy, ktorých mala nadbytok - teda kĺbové karosy. A z viacerých hľadísk toto bolo jednoduchšie ako dať tieto karosy na 50, alebo niekde namiesto hrbáču a následne voz z 50 (alebo hrbáč) dať na 66, 67..
U tbusov je to iné. Prevádzka je tam do veľkej miery obmedzená lebo sa tam rekonštruujú dielenské priestory a je sťažený prejazd vozovňou a ukladanie vozidiel. Povedal by som že priorita je 201/202, 212 kĺbové a 203, 207, 209/1 - sólo a ostatné ako výjdu, lebo tam prejde aj kĺb aj sólo. Čiže teoreticky: aj keby bolo naplánované sólo na všetkých službách, tak niekde sa to fyzicky nepodarí dodržať (boli situácie že voz vrámci preparkovávania po vozovni Hroboňova išli otočiť na Lovinského..). ale môže byť že výpravca (alebo vozmajster alebo kto) naplánuje na 206 a 211 kĺb a na 204 sólo lebo oni nemajú takú priroritu ako Ty a akurát vedia, že všade má byť sólo a keď ich nie je dosť, tak niekde dajú 31Tr. To je jedno kam. Môže to byť teoreticky aj s ohľadom na vodičov.
A potom to môže byť aj neplánovane. 204/1 má výjazd ako prvá - výjde. 206/1 a 211/1 majú výjazd neskôr, ale ráno môže zistiť vodič vážne poškodenie, alebo poruchu ktorá mu nedovolí výjsť von - a už nie je k dispozícií iná 30Tr tak dostane 31Tr..
Ano pretoze ked DPB nakupovalo nove trolejbusy tak sa agregaty klbove este nevyrabali skod9vka to do klbakov zahrnula az niekedy v druhej polovicke roku 2014. A to uz bola aj opcia nasa spravena.
Hej, presne tak som to myslel, že keď mám voľné kĺby, vypravím ich tam, kde budú mať najväčší zmysel, teda na 204-ku a nie na 211-ku, na ktorej vozia vzduch. Je to to isté, ako keby napríklad na Trnávke mali nedostatok sólo busov a nadbytok kĺbov, no oni by ten kĺb nevypravili na 50-ku (kde by sa kapacitne hodil) ale na 77-ku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dadino