Reply on: Dadino #152437:
presne taký istý ako v 25Tr a 30Tr - 100kW, tu máš odkaz na produktový katalóg - http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/Contents.3/0/457B68BE873F27395952CA45356A0BC1/resource.pdfjedine pre 27Tr je možný silnejší agregát - 175kW, ale mám dojem, že sa montujú rovnaké 100kW ako do 25Tr, nikde som sa to nedočítal...
Mike
U tbusov je to iné. Prevádzka je tam do veľkej miery obmedzená lebo sa tam rekonštruujú dielenské priestory a je sťažený prejazd vozovňou a ukladanie vozidiel. Povedal by som že priorita je 201/202, 212 kĺbové a 203, 207, 209/1 - sólo a ostatné ako výjdu, lebo tam prejde aj kĺb aj sólo. Čiže teoreticky: aj keby bolo naplánované sólo na všetkých službách, tak niekde sa to fyzicky nepodarí dodržať (boli situácie že voz vrámci preparkovávania po vozovni Hroboňova išli otočiť na Lovinského..). ale môže byť že výpravca (alebo vozmajster alebo kto) naplánuje na 206 a 211 kĺb a na 204 sólo lebo oni nemajú takú priroritu ako Ty a akurát vedia, že všade má byť sólo a keď ich nie je dosť, tak niekde dajú 31Tr. To je jedno kam. Môže to byť teoreticky aj s ohľadom na vodičov.
A potom to môže byť aj neplánovane. 204/1 má výjazd ako prvá - výjde. 206/1 a 211/1 majú výjazd neskôr, ale ráno môže zistiť vodič vážne poškodenie, alebo poruchu ktorá mu nedovolí výjsť von - a už nie je k dispozícií iná 30Tr tak dostane 31Tr..
Btw. dnes je na 204/1 31 Tr..