Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #152408:
Hej, presne tak som to myslel, že keď mám voľné kĺby, vypravím ich tam, kde budú mať najväčší zmysel, teda na 204-ku a nie na 211-ku, na ktorej vozia vzduch. Je to to isté, ako keby napríklad na Trnávke mali nedostatok sólo busov a nadbytok kĺbov, no oni by ten kĺb nevypravili na 50-ku (kde by sa kapacitne hodil) ale na 77-ku.
Reply on: Marky124 #152416:
Nedali sa vyrobit 31TrDG v case zadavania 1. trol.tendra, ani v case 2.tendra. Dnes to uz mozne je a agregat je montovany do zadnej veze ako pri abus klbaku.
Reply on: Dadino #152414:
No ono neviem čo je na tom pravdy, ale vraj pôvodne DPB mal záujem o klbové trolejbusy s pomocnym agregatom, ale vraj 31TrDG sa nedajú vyrobiť, preto sa objednali len krátke 30TrDG
Reply on: 2015 #152389:
Grafikony su presne na to, aby sa dodrziavali. Cize ak sa suchce, nebude to bezdovodne. Zaujimave je, ze cestujuca verejnost vyzaduje striktne dodrziavanie grafikonov zo strany vodicov, ale dobiehat na nacas iduci, pripadne meskajuci spoj sa jej nehnusi, vtedy kaslat na grafikon, vsak "tych 15 sekund na mna pocka". A potom stoji na dalsej zastavke daky odbornik na vsetko, ktory si klopka na hodinky, lebo vsak preco to hovado meska, ked ON sa ponahla? Asi hrali na konecnej karty. ?
Reply on: mathre #152412:
To som hovoril aj ja už dávno že keď už tak mohli kúpiť ešte cca 6ks 31TrDG. Nebolo by to podla mňa vôbec zle keď dnešné 25Tr sú v takom stave ako sú. A za dalšie radšej kúpiť 6 31TrDG ako dalších x rokov ťahať 31Tr na tu trať. Alebo promtne vyriešiť prepojenie tej trate s nejakou inou. 🙂
Reply on: Dadino #152410:
Za to na 33/4 som nevidel nic rano
Reply on: Dadino #152409:
Nezabúdajme ešte na 33. Tam ešte 4 pôjdu lebo 25Tr už dlho asi žiť nebudú. Iba že by objednali ešte 6 kĺbov s dieselagregátom čo by nebolo vôbec odveci.
Zastávka 29. augusta smer Nivy chýba tabuľa s cestovnými poriadkami, cez snehovú kalamitu bola pohodená v snehu, dnes už po nej niet ani stopy.....Inak tie duobusy..... asi 3 ks stoja odstavené už nejaký ten týždeň v Krasňanoch spolu s ďalšími trolejbusmi. Včera podvečer od Auparku feťák v mhd v 93 smer Petržalka smrad po acetóne či toluéne na celý voz hrôza...ľudia sa tlačili len do prednej časti vozu, sa nedalo dýchať tam, chvalabohu išiel len nejaké 3-4 zastávky a vystúpil...určite mal platný cestovný doklad.....?
6703 33/2 zeby po skoro 2 mesiacoch budu aspon 3 duobusy schopne jazdy? 🙂
Podla vsetkeho raz budu aj tak skoro vsade iba klbove vozidla a kratke budu naozaj iba na takej 207, 209 a 203 urcite a 210 by teda mala byt obsluhovana 30 TrDG. 🙂 uz teraz je tych klbov cca 42 a na 202/201 jazdi len 24ks takze ked ich bude 70ks budu ich naozaj vypravovat vsade. 🙂 Este vlastne ked sa raz opravy cintorin vrakuna tak pojde tam 10 vozidiel a stale ostava 36 klbov ktore mozu vypravovat na vsetky ine ako je 212 kde pojdu tiez vsetky poradia klb casom na 204,6,11 a casom budu klbaky vraj aj na 205-ke uvidime ako to cele skonci ked tu budeme mat vsetky tie tatose uz. 🙂
Reply on: Mike #152407:
On sa zrejme pýtal, že prečo nedajú z Hroboňovej na 204/1 vždy kĺbák, keď už teda majú kĺbové vozidlá nazvyš. Bolo by to logické vzhľadom k tomu, že ostatné poradia tej linky sú kĺbové.
Reply on: TomJ #152402:
Už aj na 204/1 bola viac dní 31Tr.. Na všetky tieto linky by mali ísť 30Tr, ale keď ich nie je dosť, tak sa niekam dajú 31Tr.. Na 207 ani 209 pravdepodobne nemôžu a na 203 by to bola blbosť.. Takže ostáva 204, 6, 11.. a im je jedno kam ten kĺbdajú..
Reply on: Max #152403:
Napríklad my v robote máme osobné autá na prevoz krvi s modrým majakom na magnet ? alebo to mohla byť iná firma,ktorá po Bratislave tiež prepravuje materiál ? asi si si nevšimol či to malo nejaké polepy nejakej firmy,či?
Reply on: Max #152403:
Možno nejaké vozidlo záchrannej služby, aj oni majú osobáky a na nich majáky buď na pevno alebo len na magnety respektíve za čelným sklom/v maske. Pokiaľ boli modro červené tak to bolo civilné auto PZ SR.
Reply on: 2015 #152400:
Tak za prvé MHD využívam dennodenne či už na cestu do práce alebo na presúvanie sa kam potrebujem ? Tiež cestujem do Petržalky do roboty (konkrétne na Kopčiansku),ale s tým rozdielom,že cestujem z Hálkovej pri Poluse.Aby som sa tam dostal do 7:00 tak už cca 5:55 musím byť v električke smerom do mesta.Všetko mám naplánované tak,aby som stihol 80ku z Kollárka o 6:25 v opačnom pripade neskorším spojom na Kopčany nestiham nástup ?
A za druhé keď sa ti nepáči ako tu MHD (ne)funguje tak ňou jednoducho necestuj a kúp si auto ? ja si napríklad auto nemám v pláne kupovať...V robote natočím po Bratislave za 12hodin vyše 200km a som rád keď sa môžem bezstarostne odviezť ? Bratislavu mám viac menej v malíčku od Čunova cez Devinsku až po Raču...Ak máš nejaké podnety na (ne)funkčnosť MHD v Bratislave tak to adresuj priamo na DPB tam ti poskytnú relevantnejšie informácie ?
Končím túto debatu koniec koncov je toto dispečerske fórum tak pekný večer ti prajem ?
Auto s modrymi majakmi sa ruti od racka smer VUZ, no nebola to ani sanitka, ani dispecer mam taky dojem... kto ma este biele auta s modrymi majakmi? ?
Hoci ma už v DPB nič neudivuje, ale aký je dôvod, že na 204/1 posiela Hroboňka sólo a na 206/1 a 211/1 dáva kĺb? Všetky tieto poradia sú celodenky, tak kvôli údržbe v medzidieli to zrejme nebude.
32/6-1218 stoji kvoli poruche pred križovatkou patrónka min. od 17:55 prítomný aj dispečeri.
33/2-6811 tiež mala porucha ostala stáť na zastávke Pri podchode smer molecova, už opäť jazdí.
Reply on: roman2 #152391:
Roman2
Tvoje uzasne rady rada postupim cezpolnym z vychodu,nakolko uz v BA zijem niekolko rokov a MHD vyuzivam denne! Skus stat o 5.38 na zastavke kedy rozhoduje kazda minuta,aby som chytala dalsie dva pripojne spoje do Petrzalky...asi velmi malo cestujes a prestupujes na spoje, ktore by sa mali cakat...to,ze pomaly cezpolni z okolia Ba sa dostanu do prace je pravda a je to velmi smutne ako sa nam smeju...Zial nie kazdy si moze dovolit cestovat do prace autom,ale za dost vysoke cestovne v BA tiez vyzadujem aspon presnost, ak uz nie komfort v podobe zasmradenych spoluobcanov,ktori za cestovne nedaju ani cent a revizori sa tvaria,ze ich nevidia!!! Su vodici pred ktorymi davam dole klobuk, ale tych je ako safranu tj.veeeeelmi maaaaaalo!
Reply on: 2015 #152389:
Je to presne tak, ako som predpokladal. Predĺžili sa vodičom prestávky, automaticky sa prestalo závodiť a jazdí sa v špičke priemerne o 5 minút dlhšie. Stále je to však rýchlejšie ako spomínaná 78, o jedno až dve poradia v závislosti od porovnávanej linky. Ak cestuješ na Trnavské mýto, tak relatívne spoľahlivá alternatíva k trolejbusom je kombinácia 75 + električka. Ak na Nivy, tak 75 + 208.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.