Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #173404:
Zaujímavé, že títo nepriatelia sa zaoberajú iba divíziou autobusy. Stretnúť tento rok električku/trolejbus, ktoré neklimujú je rovnaká vzácnosť ako stretnúť bus, ktorý klimuje. 😁
Reply on: zakaznik #173400:
Ešteže bola nefunkčná klíma na tomto voze hlásená už v septembri 😃
Reply on: Minko #173403:
Možno za to môže jeden zo štyroch hlavných nepriateľov DPB. 😁
Jednoznacne by malo zasiahnut mesto a dopytovat sa, preco v buse nesla klima a preco nebol operativne stiahnuty z premavky. Za toto nezapinanie/ nefunkcnost klim by mali "padat hlavy" v tychto horucavach.
Reply on: zakaznik #173400:
To isté aj 4929 na 92, hotová sauna. Zápchy stoja aktuálne až pomaly do Rakúska.
V smere do Lamača sa ide krokom (30, 37, 63, 92) ale stojí napr aj Alexyho smer Lamač, kde uviazla 23
V tuneli smer Lamač bol odstavený kamión. Premávka bola pustena zníženou rýchlosťou
(zelená vlna)
---

4939 83 bez klímy. Však načo. 😁
Premavka na moste Lanfranconi z Petrzalky sa rozbehla, prva 192 sa po 2 h 20 min po odchode zo zastavky Einsteinova blizi k zastavke ZOO.
Prva 92 stihla prejst na druhu stranu tesne pod 60 minut.
Reply on: mirec240 #173396:
Ja som práve uvažoval, či má vôbec zmysel ťahať ju na Patrónku z ľubovoľného smeru. Ale súhlasím, že akékoľvek riešenie je lepšie ako stáť niekde na štandardnej trase.

A uznávam, že z klimatizovaného laboratória sa mi píše ľahšie ako z autobusu stojaceho na slnku (ale aj my sme sa počas výpadku báli o svoje vzorky v chladničkách a mrazničkách - hádam to prežili bez ujmy)
Vsetky tri prve 92 sa postavili do zapchy na Einsteinovej. Prva z nich je ledva za nadjazdom Viedenska cesta a uz tam stoji 20 minut.
Reply on: TeBeCe #173392:
Po zastávke Einsteinova to mali otočiť (na nadjazd ako 80, 88 a späť k Auparku), ďalej cez Most SNP a pokračovať cez nábrežie + Mlynskú dolinu alebo priamo cez Hroboňovu a neobslúžiť zastávky ZOO a Habánsky mlyn (stále je to menšie zlo, ako dve hodiny zostať stáť v kolóne, ktorá sa takmer ani nehýbe).

Edit: tak kým som to dopísal, už sa pod mojim komentom objavil rovnaký názor
Reply on: 3pa3ck3 #173394:
No aspon z Einsteinovej spat cez Most SNP - Prazsku na Patronku, aby aspon v opacnom smere daco islo po riadnej trase, kedze tam to nevyzera az tak zle. Vzdy lepsie ako stat tri hodiny prakticky na mieste v dnesnej horucave.
Reply on: TeBeCe #173392:
Otázka je, ako ju odkloniť, aby jej trasa dávala zmysel. Alebo ju točiť iba po Petržalke?

Inak podľa Waze kolóny na diaľnici začínajú na Prístavnom moste, resp. na úrovni Záhorskej Bystrice
Reply on: TeBeCe #173391:
Nám na Matfyze funguje elektrina už takmer hodinu, takže by som čakal, že aj Sitina už bude otvorená (čo zjavne nie je)
Reply on: TeBeCe #173391:
Natiska sa otazka, ci bolo teraz potrebne do zapchy postavit aj to posledne z troch vozidiel. Takze 192 prakticky skoncila, vsetky stoja par sto metrov od seba. Rovnako teraz na Einsteinovej zaparkovali aj prve 92.
Reply on: TeBeCe #173390:
Po hodine sa 192 dostala aspon do pripajacieho pruhu na D2. Kym sa dostane na Patronku, tak to bude dalsia hodina.

Update: Po dalsej hodine sa nedostane ani nad Dunaj.
Reply on: 3pa3ck3 #173389:
Mlynska dolina smer Patronka aktualne stoja 30, 32, 37 aspon 30 minut. Linka 192 sa za 30 minut nedostala ani z D1 na D2 smer Patronka.
Veľký výpadok elektriny vo východnej časti Karlovej Vsi, Sitina uzavretá, Most Lanfranconi smer Sitina úplne stojí
Karadžičova prejazdná v jednom pruhu, ešte sa tam upratuje
Aj Regiobusy sú odklonené po Miletičovej, pred chvíľou tadiaľ prešla L250 (nestihol som odfotiť)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.