Zaujímavé, že títo nepriatelia sa zaoberajú iba divíziou autobusy. Stretnúť tento rok električku/trolejbus, ktoré neklimujú je rovnaká vzácnosť ako stretnúť bus, ktorý klimuje.
Jednoznacne by malo zasiahnut mesto a dopytovat sa, preco v buse nesla klima a preco nebol operativne stiahnuty z premavky. Za toto nezapinanie/ nefunkcnost klim by mali "padat hlavy" v tychto horucavach.
Premavka na moste Lanfranconi z Petrzalky sa rozbehla, prva 192 sa po 2 h 20 min po odchode zo zastavky Einsteinova blizi k zastavke ZOO.
Prva 92 stihla prejst na druhu stranu tesne pod 60 minut.
Ja som práve uvažoval, či má vôbec zmysel ťahať ju na Patrónku z ľubovoľného smeru. Ale súhlasím, že akékoľvek riešenie je lepšie ako stáť niekde na štandardnej trase.
A uznávam, že z klimatizovaného laboratória sa mi píše ľahšie ako z autobusu stojaceho na slnku (ale aj my sme sa počas výpadku báli o svoje vzorky v chladničkách a mrazničkách - hádam to prežili bez ujmy)
Po zastávke Einsteinova to mali otočiť (na nadjazd ako 80, 88 a späť k Auparku), ďalej cez Most SNP a pokračovať cez nábrežie + Mlynskú dolinu alebo priamo cez Hroboňovu a neobslúžiť zastávky ZOO a Habánsky mlyn (stále je to menšie zlo, ako dve hodiny zostať stáť v kolóne, ktorá sa takmer ani nehýbe).
Edit: tak kým som to dopísal, už sa pod mojim komentom objavil rovnaký názor
No aspon z Einsteinovej spat cez Most SNP - Prazsku na Patronku, aby aspon v opacnom smere daco islo po riadnej trase, kedze tam to nevyzera az tak zle. Vzdy lepsie ako stat tri hodiny prakticky na mieste v dnesnej horucave.
Natiska sa otazka, ci bolo teraz potrebne do zapchy postavit aj to posledne z troch vozidiel. Takze 192 prakticky skoncila, vsetky stoja par sto metrov od seba. Rovnako teraz na Einsteinovej zaparkovali aj prve 92.