Reply on: david11 #179472:
Signálne plány by potrebovalo upraviť na nábreží na viacerých križovatkách. A toto beriem ako kritiku nedotiahnutého projektu cyklopruhu na nábreží. Napr. signálny plán na odbočenie na most SNP od NAGLS, kde priamy jazdný pruh v smere na nábrežie a výjazd Staromestská je blokovaný odbočujúcimi autami na most, ktoré sa už nezmestia do svojho pruhu. To má potom za následok zdržiavanie autobusových liniek na NAGLS. To isté ako píšeš na Šafku. Ale počkajme si na január, to bude v meste premávka aj po začatí školy zase ako cez prázdniny. Toto je iba predvianočný nápor. No, ale aj napriek tomu by som IAD zakázal používať Mostovú na výjazd na nábrežie a smeroval ich na Tobruckú a Štúrovu smer nábrežie.
Štúrovej by hlavne pomohlo ak by nebola prepojená so Špitálskou, ale slúžila by iba ako vyprázdňovacia ulica pre Jesenského, Tallerovu, Dobrovičovu a Tobruckú.
Špitálska by mala byť od Kolárskej rovnako zaslepená ako dolná časť námestia SNP a dalo by sa po nej dostať iba von z mesta smer východ ako druhá alternatíva po Štúrovej. Obe ulice práve zapratávajú autá čo ich používajú na prejazd cez centrum.
si
nuz a na druhej strane, dopravne vykony verejnej dopravy (v pocte vozo/vlako/osobo-kilometrov) su zauplynulych 30 rokov +- rovnake a ani trosku nereflektuju to ze mesto sa za to obdobie poznatelne zvacsilo, maximalne sa preskupuju trasy, na to aby sa kdesi cosi pridalo sa vzdy musi cosi kdesi zas zobrat.... a tak sa skupina obyvatelov ktori velmi inu moznost ako sadnut do auta nemaju postupne zvysuje, ono to nie je len o pohodolnosti....