Nehoda sa stala cca 15:55:30. Autobus bol Mercedes Capacity, cislo 4935, linka 83. Druhe auto sa mi nepodarilo identifikovat, bolo to strieborne kombi, mozno Audi A4 alebo Volvo V40, trosky z auta boli porozhadzovane po celej krizovatke. My sme boli tretie auto v za autobusom, nevystupovali sme pomahat, bol som sam s detmi a ratovat ucastnikov nehody isli ini vodici.
Sofer autobusu bol ok, pomahal vystupovat cestujicim.
Isiel som tade znova cca 17:45, autobus tam stale stoji, stale su tam policajti aj dopravny dispecing.
Zaznam z kamery mam, ale kedze GDPR, tak aspon 1 foto vyrezu z videa...
Buracka v Petrzke na linke 83. Vsetky zachranne zlozky zasahovali, vystrihovali sofera z osobneho auta. Vodic autobusu to dostal presne na svoj roh kde sedi, ale zrejme bol OK (neviem).
Aspon myslim, ze to bol mercedes a nie SOR.
Onedlho sa zaradí do premávky 20 nových električiek. T3M/T3G/T3S sú najstaršie vozy a odovzdajú štafetu novým vozom, ktoré sa pravdepodobne začnú objavovať aj na negarantovaných poradiach liniek 4 a 9.
Napríklad na výhybke pri Redute už sánky nie sú. Takže tam si bez Vetry musíš vystúpiť a ručne to prehodiť. Nefungujúca preferencia je väčší problém – nefunguje ani RDST a treba si spočítať počet križovatiek na nábreží, v Karlovej Vsi a Dúbravke.
Ale veď Vetra tam je... len Tlačítka a sánky síce sú, ale akonáhle prejde vozidlo s nesprávne fungujúcou vetrou ponad tú "krabičku v zemi" tak výhybku aj tak zablokuje, potom už tlačítka nepomôžu a vodičovi teda ostáva výhybku prehodiť už len ručne. Súhlasím ale s názorom, že takého vozidlá by vypravované byť nemali.
A v BA už nie sú na paneli tlačidlá a na trolejí sánky?
Inak idiota ktorý vymyslel preferenciu cez Vetru a súbežne v bežnej prevádzke vozidlá bez Vetry, by som kopal pracovnou topánkou do zadnice veľmi dlho.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marek1978