Musím povedať, že informovanosť o odklonoch dnes bola dosť slabá. Všetky tabule boli vypnuté (nezobrazovali linky), tak prečo sa nemohla v každom riadku zobraziť informácia o jednej výluke, ale zobrazovala sa len v spodnom riadku? Veta "viac informácii na www.dpb.sk" je síce dobrá, ale ak človek nemá v mobile internet, tak mu je na nič.
Tiež ma prekvapilo, ako nepravidelne premávala napr. taká 203, ktorej odklonená trasa je skoro rovnaká, ako normálna trasa a navyše na nej (aspoň doobeda) neboli ani zápchy. Ako je to vlastne s koordináciou spojov pri MU? Dohliada dispečink na to, aby spoje odchádzali z konečných rovnomerne, alebo si jazdia vodiči tak, ako chcú a potom sa stane, že napr. na tej 203 išli 2 spoje za sebou a potom dlho nič?
Z hlavnej stanice akurát električky, je tu len sem-tam nejaká 93, zablúdená 21 alebo občas nejaká 201/210. Okolie zastávky Pod stanicou strážené, uzavreté a už nepustia ľudí ani na nadchod.
Nápad uzavrieť väčšinu dôležitých ciest v BA počas poobednej špičky je už sám o sebe zlý. No a presmerovať skoro všetky petržalské linky cez cestu, kde je len jeden pruh v každom smere o tom istom, aj keď veľa možností nebolo.
Niektorí vodiči 96/196 zjavne nepoznajú kde sa vchádza do obratiska Dostihová dráha (ani sa im nedivím), jeden sa šiel otočiť kamsi k Technopolu.
#172063 neviem ale Hurvinek tu nemá žiadne mínusky, takže by mohol vysvetľovať ako to je možné
3pa3ck3