Nebolo by racionálnejšie a ekonomickejšie tam dať MANy/Solarisy, ktoré sa tam vedia dočerpať, pri lajbavom prepočte 2 vozidiel mi to za mesiac dalo navyše 1 044 km (áno, kvapka v mori) a neviem ako je to s nedostatkom vodičov keď vedia vypraviť týchto 5 služieb do týždňa.
Karosy sú v Petržalke od samého začiatku školského roka, spravidla dva až tri kusy. Tankovanie sa rieši v noci, tzv. manipulační vodiči ich prevážajú na Jurák a naspäť.
V súvislosti s nedostatok NP vozidiel by nebolo vhodnejšie zameniť vozy zo 184 za Plynosy, či poruchovosť by im neumožnila celodenky?
A ešte k tým Plynosám - posledný týždeň, dva vidím na petržalských poradiach 59 Plynosy - tankovanie je potom ako riešené (idú zakaždým naprázdno do VJD)?
autoškola 8146 Škoda 15TrM o asi 8:15 po Prievozskej smer Svätoplukova
na Svätoplukovej zdržanie cca. 10 min smerom na Nivy, stojí sa už od križovatky s Páričkovou
Tak. S tými vozmi sa jednoducho nedalo sofistikovane jazdiť, nech vodič urobil hocičo, pretože brzdové aj plynové pedále boli väčšmi "digitálne" - poznali len polohy buď alebo, medzi nimi nič. To sa podpísalo na komforte cestujúcich.
Pruženie Tedomov bolo tiež absolútne nezvládnuté, neviem čo do nich dali za ECAS ale vždy sa debilne nakláňali, hojdali aj po zastavení a človek mal pocit že nesedí v MHD, ale sa zúčastňuje plavby výletnou loďou.
Tam bola tusim predna naprava zlomena. Tedomy treba rozlisovat 1,2 seriu s 3. Prave ta 3.seria netrhala tak rapidne ako 1.seria a niektore vozy boli excelentne, napr taka 2116 to bol TOP voz dlhe roky na 32 - radost s tym cestovat bola.
Z toho com som ich zazil na L32, tak podla mna boli 3 take problemy: trhany rozjazd-zastavovanie (ludmi vzdy hadzalo), hrkotajuci interier (ale riadne) a brutalne teplo oproti inym busom bez klimy (tam sa dalo jedine zit na zadnej naprave, kde uz prudil vzduch)
Pe67