Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #167767:
Sak aj Petrzalka robi delene 59tky, kde jazdia 3dverove SU od 2DP.
Reply on: Kotlár #167764:
Stále je to menej ako keby sa z Petržalky tie Many 2x za deň napájali na L75. To trojdverové prevedenie sa na Petržalské linky nehodí.
Reply on: Viliam22 #167765:
V opačnom smere odstavená 4914 pred Húščavovou, už je tam dielňa.
4934 stretnutie tretieho druhu s konštrukciou podchodu Damborskeho, prítomný tracker na odtah
Reply on: Jadran #167763:
Nebolo by racionálnejšie a ekonomickejšie tam dať MANy/Solarisy, ktoré sa tam vedia dočerpať, pri lajbavom prepočte 2 vozidiel mi to za mesiac dalo navyše 1 044 km (áno, kvapka v mori) a neviem ako je to s nedostatkom vodičov keď vedia vypraviť týchto 5 služieb do týždňa.
Reply on: Kotlár #167762:
Karosy sú v Petržalke od samého začiatku školského roka, spravidla dva až tri kusy. Tankovanie sa rieši v noci, tzv. manipulační vodiči ich prevážajú na Jurák a naspäť.
V súvislosti s nedostatok NP vozidiel by nebolo vhodnejšie zameniť vozy zo 184 za Plynosy, či poruchovosť by im neumožnila celodenky?
A ešte k tým Plynosám - posledný týždeň, dva vidím na petržalských poradiach 59 Plynosy - tankovanie je potom ako riešené (idú zakaždým naprázdno do VJD)?
6702 v premavke po polroku 🙂
autoškola 8146 Škoda 15TrM o asi 8:15 po Prievozskej smer Svätoplukova
na Svätoplukovej zdržanie cca. 10 min smerom na Nivy, stojí sa už od križovatky s Páričkovou
Reply on: Viliam22 #167757:
podla mna to bude sposobene tym expirnutym ssl certom 🙂
70/8 1856 o 7:26h pred zast.Novohradská (smer PB) prerušil jazdu. Dôvod: nevolnosť cestujúceho.
Nejaký výpadok IS, nefungujú tabule na zastávkach ani v mobile
Stránka nemá platný certifikát !!!!!
7795 sa rozhodla, že na prednom displeji bude zobrazovať to isté, čo na bočnom (teda hore cieľ so šípkou a dole nácestné zastávky)
Reply on: MatejBA #167750:
Tak. S tými vozmi sa jednoducho nedalo sofistikovane jazdiť, nech vodič urobil hocičo, pretože brzdové aj plynové pedále boli väčšmi "digitálne" - poznali len polohy buď alebo, medzi nimi nič. To sa podpísalo na komforte cestujúcich.
Pruženie Tedomov bolo tiež absolútne nezvládnuté, neviem čo do nich dali za ECAS ale vždy sa debilne nakláňali, hojdali aj po zastavení a človek mal pocit že nesedí v MHD, ale sa zúčastňuje plavby výletnou loďou.
7123 CVR Avon
Reply on: Mhr1 #167744:
Tam bola tusim predna naprava zlomena. Tedomy treba rozlisovat 1,2 seriu s 3. Prave ta 3.seria netrhala tak rapidne ako 1.seria a niektore vozy boli excelentne, napr taka 2116 to bol TOP voz dlhe roky na 32 - radost s tym cestovat bola. 🙂
Reply on: Joyki #167749:
Premávka obnovená.
Reply on: Mhr1 #167744:
Z toho com som ich zazil na L32, tak podla mna boli 3 take problemy: trhany rozjazd-zastavovanie (ludmi vzdy hadzalo), hrkotajuci interier (ale riadne) a brutalne teplo oproti inym busom bez klimy (tam sa dalo jedine zit na zadnej naprave, kde uz prudil vzduch) 🙂
Reply on: mirec240 #167748:
1 dobehla 7 na Nam. F. Liszta zo stanice a čakali spolu na voľno. Kráčal som povedľa nich zo stanice dole k Bajkom, tak sa tukli priamo pri mne. 😀

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.