To skôr potom tú návesť mali dať na tyč a zatĺcť medzi koľaje , aby to mali vodiči rovno pred očami, ako sa to robí na železnici.
Zarážadlo by skôr bolo na škodu, bolo by škoda rozbitej Škody 30T o zarážadlo.
A nebude to náhodou vytečený olej z prevodovky? To by aj vysvetľovalo, prečo sa s tým nevie pohnúť, navyše prevodový olej má podobnú hustotu ako nafta.
Nádrž je na úplne inom mieste, ešte pred kĺbom.
Zas sa niekto učil jazdiť cez výhybku?
Dievčatká a chlapci od E, kedy už konečne pochopíte, že keď režete veksel po hrote, tak ho treba prejsť celým vozom? Celým vozom, nie len všetkými podvozkami (aj keď to zdanlivo stačí, NIE NESTAČÍ)!
Potom sa vrátiť na opačné stanovište (pre mantavé a mantavých: do opačnej kabíny) a pohľadom na vlastné očičky sa presvedčiť, či sú jazyky doľahnuté pre zamýšľaný smer jazdy. A ak máte čo len i najmenšie podozrenie že nie, tak láskavo zdvihnite svoje ctené zadky, vylezte von, stavacím kľúčom (výhybkovým železom) tú výhybôčku precvičte hore-dolu a tým istým kľúčom dotlačte ten jazyk o opornicu...
Potom sa vráťte do búdky, zadajte smer vpred a až potom zadávajte na radiči jazdu až do dosiahnutia vmax = 10 km/h pre jazdu od odbočnej vetvy a vmax = 15 km/h a prejazd vozidla výhybkou kontrolujte pohľadom do spätných zrkadiel alebo monitora kamerového systému.
Ak sa dá a je to len trošku technicky a fyzikálne možné, cez samotnú výhybku sa gúľajte výbehom. Ono to totiž s najväčšou pravdepodobnosťou v prípade vidlicovej jazdy (pri dodržaní rýchlosti) zastaví vlastným odporom s minimálnym (alebo i žiadnym) poškodením vozidla.
TeBeCe