Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Public Transport

Public Transport

Reply on: Ike #166862:
Už chápem prečo tu vkuse počujem sirény
Reply on: Solider #166860:
Uverim az ked zacnu stavat.
Reply on: Ike #166862:
Je to Satur..kyvadlova doprava
V devinskej na istrijskej nehoda. Ulica zavretá. Vyzerá to na snehulienka alebo zmluvnú dopravu do vw

https://www.facebook.com/groups/devinskanovaves/permalink/10156289739925906/
Reply on: Petto #166842:
V čase nákupu sa ešte nevedelo, že vozidlá 25 Tr budú také nespoľahlivé, ako sa časom ukázali. Na svoju dobu však podávali slušné výkony aj s ohľadom na to, že sa im počas absencie zatrolejovaného obratiska Riviéra neprimerane nakladalo. Ja osobne by som do nich už ale neinvestoval, keďže by to bolo dnes už neekonomické.
Reply on: trolejbus6207 #166840:
Nad osobitnými vozidlami pre dlhodielsku trať už netreba uvažovať, keďže bude o dva roky napojená na zvyšok siete.
Reply on: TeBeCe #166858:
Dosť hlúpo sú osadené, som zvedavý, ako sa tam ľudia budú vyhýbať, nebodaj ešte ak majú kočíky či poštárske tašky. Akože, rozumiem, že dočasná stavba, nechceli veľmi hýbať s chodníkom, ale to sa už mohli tie štyri roky zvládnuť aj úplne bez striešky, nie?
Nove budy na zadt. Jungmannova
Reply on: trolejbus6207 #166855:
Problém s diferenciálmi majú aj 6278, 6310 a 6621. Samozrejme, tam to nikto nerieši, akurát to príšerne hučí a trasie... Je strašná hanba, že to takto vypravujú...
Reply on: Mike #166847:
Brno malo takisto problémy s odstávkami 25Tr a tie ich ani nemajú APU...

V Zlíne a hlavne v Českých Budejoviciach s nimi asi také problémy nemajú - v ČB nemajú tak náročné trasy a v Zlíne je podľa mňa podstatne kvalitnejšia údržba ako u nás/v Brne
Reply on: Peter6607 #166854:
Nemám prehľad, ako sú na tom hroboňácke vozy, jediný kontakt, čo som tam mal, je už dávnejšie v Krasňanoch...
Reply on: trolejbus6207 #166852:
Už to začína aj u nás. 6835 bola prvá, potom zrejme 6801, teraz sa mi zdá, že je na rade 6824...
Reply on: Peter6607 #166850:
Ak ma pamäť neklame, problém so strechou/vnútorným obložením mala posledná prešovská várka (31Tr 10ks z prelomu 2016/2017)
Reply on: MatejBA #166848:
Určite by už mali problém s diferákmi/hnacími nápravami, pozri, aké odstávky majú za sebou najstaršie prešovské 31Tr...
Reply on: Petto #166845:
Zabudol si na komplet hnacie nápravy, tých sa tam tiež vymenilo za vagón
Reply on: Andy #166849:
14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Reply on: MatejBA #166848:
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Reply on: Petto #166845:
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.

A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia 🙂 A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
Reply on: Andy #166846:
V Brne mali. A to tie ich tušim nemajú pomocný pohon-
Reply on: Petto #166845:
Skôr by som sa opýtal, že či podobné problémy mali aj napr. v takom Zlíne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.