Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #166855:
Problém s diferenciálmi majú aj 6278, 6310 a 6621. Samozrejme, tam to nikto nerieši, akurát to príšerne hučí a trasie... Je strašná hanba, že to takto vypravujú...
Reply on: Mike #166847:
Brno malo takisto problémy s odstávkami 25Tr a tie ich ani nemajú APU...

V Zlíne a hlavne v Českých Budejoviciach s nimi asi také problémy nemajú - v ČB nemajú tak náročné trasy a v Zlíne je podľa mňa podstatne kvalitnejšia údržba ako u nás/v Brne
Reply on: Peter6607 #166854:
Nemám prehľad, ako sú na tom hroboňácke vozy, jediný kontakt, čo som tam mal, je už dávnejšie v Krasňanoch...
Reply on: trolejbus6207 #166852:
Už to začína aj u nás. 6835 bola prvá, potom zrejme 6801, teraz sa mi zdá, že je na rade 6824...
Reply on: Peter6607 #166850:
Ak ma pamäť neklame, problém so strechou/vnútorným obložením mala posledná prešovská várka (31Tr 10ks z prelomu 2016/2017)
Reply on: MatejBA #166848:
Určite by už mali problém s diferákmi/hnacími nápravami, pozri, aké odstávky majú za sebou najstaršie prešovské 31Tr...
Reply on: Petto #166845:
Zabudol si na komplet hnacie nápravy, tých sa tam tiež vymenilo za vagón
Reply on: Andy #166849:
14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Reply on: MatejBA #166848:
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Reply on: Petto #166845:
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.

A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia 🙂 A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
Reply on: Andy #166846:
V Brne mali. A to tie ich tušim nemajú pomocný pohon-
Reply on: Petto #166845:
Skôr by som sa opýtal, že či podobné problémy mali aj napr. v takom Zlíne...
Reply on: Andy #166844:
Začiatok je co ? 1.mesiac ? Hoc ich slusne odpalila "NEotocka" Riviera pocas 2006-2009, potom diferaky menene uz Xkrat, dokonca uz aj trakcaky 🙂
Reply on: Petto #166842:
Tak ale majú 13 rokov a zo začiatku jazdili celkom spoľahlivo. A fakt, že sa niečo pokazí neznamená, že sa na opravu musí čakať vždy pol roka..
Reply on: Petto #166842:
To je pravda, ale v tej dobe nebolo od Škodovky nič iné k dispozícii a kúpiť niečo bolo nevyhnutné (Trollino zjavne neprichádzalo do úvahy), v princípe sa môžeme "vytešovať", že sa nekúpila druhá šestica...
Reply on: trolejbus6207 #166840:
17,5 miliona SK x 6 ( cena 25tr) sme vlastne takto vyhodili do *****
Public Transport

Public Transport

Reply on: Petto #166838:
Ďakujem 👍
Reply on: Petto #166839:
Však to je to, po čom moje srdce túži od roku 2013, čo som sa tu zaregistroval - poslať ich čo najskôr do večných lovíšť, keďže nie sú vhodné na trvalé nasadenie do takého terénu a kúpiť namiesto nich dvojmotorové parciály 😏
Reply on: trolejbus6207 #166835:
+ šmejdy 25Tr tiez treba vymenit uz co najskor - to bola tiez vyhodna "kupa"
Reply on: Public Transport #166837:
Nijak. Nocuju na DD. Vcera uz 4.kus (6827) nocoval uz aj mimo obratiska - na zast. L35 . 3 dalsie 31tr boli v obratisku

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.