Problém s diferenciálmi majú aj 6278, 6310 a 6621. Samozrejme, tam to nikto nerieši, akurát to príšerne hučí a trasie... Je strašná hanba, že to takto vypravujú...
Brno malo takisto problémy s odstávkami 25Tr a tie ich ani nemajú APU...
V Zlíne a hlavne v Českých Budejoviciach s nimi asi také problémy nemajú - v ČB nemajú tak náročné trasy a v Zlíne je podľa mňa podstatne kvalitnejšia údržba ako u nás/v Brne
14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.
A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
To je pravda, ale v tej dobe nebolo od Škodovky nič iné k dispozícii a kúpiť niečo bolo nevyhnutné (Trollino zjavne neprichádzalo do úvahy), v princípe sa môžeme "vytešovať", že sa nekúpila druhá šestica...
Však to je to, po čom moje srdce túži od roku 2013, čo som sa tu zaregistroval - poslať ich čo najskôr do večných lovíšť, keďže nie sú vhodné na trvalé nasadenie do takého terénu a kúpiť namiesto nich dvojmotorové parciály
Petto