Reply on: MartanSK #166785:
Však ráno vypravím tu 14Tr na špičkové poradie nejakej linky s hustým intervalom, kde o chvíľu príde nízka podlaha Áno, viem že dnes sú trolejbusy kompletne garantovane NP okrem nočných poradí, ale to je súčasť problému a dá sa to zmeniť - napr. 201/14 by kľudne mohla byť negarantovaná a v prípade potreby by tam išla 15Tr. Ďalšia vec je, že prečo u nás nočné vozidlá nepokračujú do rannej špičky (samozrejme s vystriedaním vodića) ako je to napr. v Brne.Ale aby sme sa chápali - ak jednorazovo nastal stav kedy bolo málo 30/31Tr, tak to chápem a beriem. Mne vadí to ako sa to robi(lo?) systematicky niekoľko posledných rokov.
trolejbus6207
Presne tak, Hroboňka ide momentálne úplne na hrane, občas aj za ňou, viď minimálne 2x požičaná 6026 z Trnávky, aby bolo vôbec čo vypraviť.
Jednoznačne súhlasím s Peter6607, že DPB by mal konečne začať vyvodzovať sankcie voči Škodovke za nedostatok prevádzkyschopných vozov, k 94% to má fakt ďaleko.
Ďalšia "chuťovka" sú 25Tr, tie krámy mali už dávno odpredať (snáď by ich Zlín zobral) a kúpiť namiesto nich parciály...