Na linkách 4, 5 a 9 je naozaj rovnaký počet vozidiel ako v bežný víkend alebo je chyba vo výprave? Napríklad taká linka 9 má cez víkend bežne v Ružinove takmer 30 min prestávku. Ak je tam naozaj 8 vozov ako bežne, tak to majú po každom kolečku hodinovú prestávku alebo čo?
Tak to si mal velmi specialnu skusenost, lebo v tom obdobi si z toho aj tu na imhd vsetci robili srandu, nakolko ten certifikat sa objavoval aj vo vozidlach ktore boli spinave a kvalita toho cistenia evidentne nebola nijak valna.
N31/12-2848 dočasne nepremával od 1:10 h. (CSU), s meškaním 9 min. ho nahradil NZV 4831, od 2:30 (HlSt) sa vrátil pôvodný voz.
Ináč tá X5-ková sranda tradične začína zaujímavo, zhruba o 4:29 po príchode 4-ky z mesta k mostu SNP slpašení vlci behajú po ceste medzi elinou a zastávkou X5, lebo nikto nič nevie o tom, či sa vozy navzájom vyčkajú abo nevyčkajú. O 4:30 (čas odchodu podla CP) ani chýru niet po náhradnej doprave, o 4:33 dorazila 1636 v podobe X5, chvílu pobudla v obratisku a následne o 4:37 sa vybrala s vlkmi do Dúbravky. Podla CP to aj sedí, ale čo ten prvý odchod?
Presne toto som mal na mysli. Tak tomu sa hovorí čistenie, vtedy boli aj staré Ikarusy po rokoch fakt čisté. Takéto čistenie by mali robiť minimálne raz ročne a nie raz za X rokov.
to sa tuším najprv pozastavilo ešte za bývalého vedenia a potom ho úplne zrušilo pri tomto vedení volalo sa to tuším generálne čistenie či tak nejako...
Keď idem autom do umyvárky na benzínke, úplne každá má aj sušenie, verím, že podobné zariadenie existuje aj pre autobusy a trolejbusy. .... určite existuje, len ju zatiaľ nevyrába SOR ?
Dúfam, že po tej veľkej modernizácii vozovní už budú mať aj sušičky, lebo už pomaly ani nákladiaky na stavbách nebývajú také špinavé ako vozidlá MHD v určitých obdobiach v zime. Keď idem autom do umyvárky na benzínke, úplne každá má aj sušenie, verím, že podobné zariadenie existuje aj pre autobusy a trolejbusy.
S umývaním vozidiel v DPB v zime bol vždy problém, pretože tušim okrem Petržalky, a ani tam som si neni istý, žiadna umývačka vo vozovni nemá aj sušiareň, takže pri teplotách okolo nuly alebo pod nulou by voda na umytom voze zamrzla.. takže sa v zime (pri 0 a minusoch) vozy neumývali a ani neumývajú. Niečo iné je ak je dohodobo evidentne plus..
A samozrejme niečo iné je ten interiér, ale tá firmá má presne v zmluve čo má ako často a ako detailne čistiť a ako sa to dodržiava vidíme..
Aj na nových trolejbusoch pekne vidno ako ich "čistia", zvonku ich občas vyčistia keď majú náladu (žiaľ v poslednom čase ju moc nemávajú :D), niektoré plochy v interiéri ale neboli dotknuté ešte ani raz od dodania...
Ja nehadzem vynu na sor. Ja som si to uz davno vsimol ze to blbne vo vsetkych novych kde je tento typ buse systemu. Ale DPB ked som pisal email ze preco to hlasenie akusticke tak odchadza v tych novych trolejbusoch kedze s nimi chodim najviac a vsimam si to tak mi po mesiaci odpisali ze uznavaju ze od zaciatku prevadzky v novych trolejbusoch je problem s tymto systemom avsak vyrobca pomaly ale isto pracuje na jeho napraveni tak ako je to uz v prvej serii 6802-09 v tych funguje akusticke hlasenie perfektne a hlasno hlavne. Je ho pocut skvelo ako v starych 15TrM. A tak by to malo vraj byt vo vsetkych postupne.
Ja som zase v 4247 ešte nepočul ani raz hlásenie zastávok. Ale to DPB nevysvetlíš, ide o ultramoderné bezchybné autobusy so 100% výkonom. Inak niektorých nových vozoch sa v interiéry kvalitne usádza prach, a to budú tvrdiť, že vozidla pravidelne upratujú a čistia.
810zssk