Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TTV01 #152448:
Ked ma problem klbovy trolejbus obcas, tak okrem vikendov a sediel by to bolo nedostatocne.
Reply on: TTV01 #152448:
Poobede by asi pri dnešnom intervale nestačili. Ak by sa dal interval 4 min alebo by sa obnovila poobedná 133, tak možno aj áno.
Jedna otázka na 33 by neboli dobré 28TrDg :

http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-28-tr-solaris/Contents.3/0/45DFE38941E246E888D7874276D9B6D8/resource.pdf


viem že dĺžka je asi na hrane, ale keby spravili pohon 2 zadných náprav ❓
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Už sa viackrát spomínalo, že by sa mali nasadiť buď na predĺženú 210 k Eurovei alebo na predĺženú 205 k Avionu/na Letisko.

Čo sa týka trápenia vozov, na to tam ten motor predsa je, v kopu mestách ho využívajú aj na bežných linkách, pričom ho štartujú viac ako 2x za deň a vozidlá fungujú. Na 25 Tr podľa mojho názoru neprevládajú problémy týkajúce sa pomocného motora, ale skôr veci týkajúce sa samotnej konštrukcie vozidla, ktorá je od začiatku vadná. S podobnými problémami sa potýkajú aj v Prešove (diferenciál, nápravy). Vozidlám neprospieva ani laxná údržba.

A nemyslím si, že je dôvod nakupovať navyše ďalšie dlhé trolejbusy s pomocným pohonom, keď je stále šanca, že do piatich rokov budú natiahnuté drôty na Molecovu.
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Ja si myslím že im niečo vymyslia, presne ako sa spomínalo tak to hodia na 210 po SND, možno vymyslia ešte nejakú inú linku a zvyšok rozhádžu na linky. Zas ono nie je na škodu mať aj takéto vozy. Napríklad keď budú robiť niekde nejakú opravu vedenia tak tam môžu nasadiť tieto vozy a v úseku kde bude výluka budú jazdiť na naftu a nebudú sa musieť zbytočne dávať Abusy. Samozrejme by bolo lepšie keby tieto vozy boli vo verzii 31TrDg ale ako sa písalo tak výrobca poľnohospodárskej techniky v čase tendra ešte nemal tieto vozy k mání pre Škodu.
Reply on: mathre #152442:
samozrejme toto bolo len extrémne krátkodobé testovanie, ale naozaj nie je účelné dlhodobo trápiť vozy jazdou na agregát v normálnej premávke, fakt som zvedavý, kde chcú súdruhovia z DPB tých pätnásť troloSORov s agregátom nasadiť ?
Reply on: Dezerter #152441:
linky 2 a 4 prave presmerovane do Ruzinova
Reply on: Dadino #152433:
Možno by nebol zlý taký šotonápad ako linka Dlhé Diely - Jelačičova alebo Autobusová stanica.
Reply on: trolejbus6207 #152440:
Veď ale 30TrDg by nemala dôvod jazdiť hore DD na dieselagregát keď sú tam dráty. Na to ten motor isto nie je stavaný ale na jazdu po rovine a prejazdom mimo vedenia si myslím že je OK. Do kĺbu by nebolo od veci dať silnejši, to je pravda ale.
Prestoj elektriciek na trnavskom myte pre nehodu aut na prejazde stoji vajnorska aj ruzinovska
Reply on: Dadino #152439:
obávam sa, že nemáš pravdu, všade slúžia len na dojazd do vozovne, prípadne krátkodobé pojazdy na úsekoch "bez prúdu" alebo na jazdu okrajových štvrtí, kde sa neoplatí ťahať vedenie, neviem o tom, žeby niekde existovala linka typu 133, ako na začiatku kariéry našich 25Tr
tuším Petto tu písal o "jazde" do kopca na agregát na Dlhé Diely, keď sa testovala 30TrDG, že sa ledva plazila a to bol síce narvaný, ale krátky voz, nieešte kĺb... ?
Reply on: trolejbus6207 #152438:
No ja si myslím že síce sú aké sú ale súdruhovia návrhári určite nenavrhujú agregáty iba na dojazd. V iných mestách takéto "duobusy" jazdia deň čo deň a jazdia normálne. Nie sú s nimi žiadne problémy čo som aspoň ja počul. Nie také ako sú s našimi.
Reply on: Dadino #152437:
presne taký istý ako v 25Tr a 30Tr - 100kW, tu máš odkaz na produktový katalóg - http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/Contents.3/0/457B68BE873F27395952CA45356A0BC1/resource.pdf
jedine pre 27Tr je možný silnejší agregát - 175kW, ale mám dojem, že sa montujú rovnaké 100kW ako do 25Tr, nikde som sa to nedočítal...
Reply on: Petto #152435:
Nemôžeš vedieť aké Agregáty dajú do tých kĺbov. Možno by sme boli prekvapený aké výkonné by boli. A aj krátke Agregáty musia niekam nasadiť a vraj veľmi uvažujú o takých linkách ako chcú spraviť 210.
Reply on: Petto #152434:
Čo som teraz pozeral tak 4927 išiel namiesto 33/2 a namiesto 33/4 nič.
Reply on: Dadino #152433:
Uz ziadne dalsie "duobusove" linky vypravovane tbusmi s agregatom. Agregat o sile 100kw je pri klbaku vyslovene len na dojazd, max tak na prejazdy ako boli volakedy cez vikendy na L32.
Reply on: Pe67 #152432:
No to teda vydrzal 6703, cize na 33/2 nie je aktuálne nič ?
Reply on: Error 0x007 #152431:
Jasné že by to nebolo zlé. Bolo by to len dobré a spraviť to ako normálnu dlhšiu linku, ktorej konečná by bola možno niekde tam aby trošku prepojili tie dlhé diely so zvyškom mesta aj bez prestupovania. Potom by na Molecovej nebol taký neskutočný nával ľudí v špičke. Ale to sú zase len také podľa mňa bonusové plány. 🙂 Myslím si však že rozvíjanie trolejbusovej dopravy v našom meste nie je na škodu a keby sa kúpilo aspoň 10ks 31TrDG dala by sa spraviť nejaká trolejbusová linka niekde kde by išli po trolejoch a konečná by sa potiahla dakam aby sa prepojilo nejaké miesto kde MHD ešte nechodí a tam by už došiel ako autobus tak ako je to v pláne s 210 snáď niekedy. 🙂
Reply on: Pe67 #152429:
Zjavne vypadol 6703 z 33/2. ZV 4927 išiel teraz na medzičas medzi 33/2 a 33/4.
Reply on: Dadino #152414:
Vobec zle by nebolo, keby sa prepojila trat. Potom nebudeme musiet kupovat (celkom zbytocne) obojzivelne srandy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.