Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #152447:
V DPB dokumente ktorý museli vypracovať kvôoli eurofodnom je zámer nasadiť 30 TrDG na 210 Hl. Stanica - Eurovea a 64+41 Jelačičova - Búdkova. Postupne ako sa blíži čas ich nasadenia pribúdajú ďalšie a ďalšie nápady.,..
Reply on: mark178 #152456:
max - 4 miesta
Reply on: TTV01 #152454:
hah nielen motor tam je
Reply on: TTV01 #152448:
okrem chýbajúcej kapacity je nezmyselná úvaha o poháňanej tretej náprave...
Reply on: mark178 #152452:
Aha tak autobus chodí bez motora ? min týždeň som ním išiel a mal motorovú vežu ?
Reply on: Solider #152447:
ani ja nie som zástancom nových kĺbov s agregátom, v niektorej diskusii o odstavených 25Tr som sa k tomu vyjadril dosť jasne, nech na DD ťahajú aj všetky štyri vozy Tatrou, aspoň by to prepojenie s Mlynskou dolinou vymysleli čo najskôr ?
agregáty v 25Tr dostali zabrať okrem nasadzovania na pôvodnej L133 aj kvôli nezmyselne chýbajúcej otočke na Molecovej, keď ich bolo treba štartovať každú chvíľu...
inak podľa mňa je pre kĺbový trolejbus premávajúci na trati typu Molecova - Kuklovská najväčší problém koncepcia poháňanej zadnej nápravy, diferenciál dostáva permanentný záhul, či už pri jazde hore alebo dolu kopcom a som zvedavý, koľko tam vydržia 31Tr, ak ich nebudú pravidelne striedať ? Prešov už zažil jeden odstavený troloSOR na diferencál - 713-ka stála takmer tri mesiace na poruchu ložísk v diferenciáli a to je v prevádzke tri roky a jazdí na tratiach, ktoré sú profilom niekde inde ako trať na DD
Reply on: TTV01 #152451:
ako môže mať 15 metrový TBus väčšiu kapacitu ako 18Tbus?
ešte musíš prirátať motorvú vežu a podobné veci ...
Ak berem info z tejto stránky tak:

Škoda 25 Tr Irisbus
Celkový počet miest: 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík)

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/221/Skoda-25-Tr-Irisbus.html

Solaris Urbino 15 CNG
Celkový počet miest: 145 + 1

http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/233/Solaris-Urbino-15-CNG.html

tak ani nie.
Reply on: TTV01 #152448:
Ked ma problem klbovy trolejbus obcas, tak okrem vikendov a sediel by to bolo nedostatocne.
Reply on: TTV01 #152448:
Poobede by asi pri dnešnom intervale nestačili. Ak by sa dal interval 4 min alebo by sa obnovila poobedná 133, tak možno aj áno.
Jedna otázka na 33 by neboli dobré 28TrDg :

http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-28-tr-solaris/Contents.3/0/45DFE38941E246E888D7874276D9B6D8/resource.pdf


viem že dĺžka je asi na hrane, ale keby spravili pohon 2 zadných náprav ❓
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Už sa viackrát spomínalo, že by sa mali nasadiť buď na predĺženú 210 k Eurovei alebo na predĺženú 205 k Avionu/na Letisko.

Čo sa týka trápenia vozov, na to tam ten motor predsa je, v kopu mestách ho využívajú aj na bežných linkách, pričom ho štartujú viac ako 2x za deň a vozidlá fungujú. Na 25 Tr podľa mojho názoru neprevládajú problémy týkajúce sa pomocného motora, ale skôr veci týkajúce sa samotnej konštrukcie vozidla, ktorá je od začiatku vadná. S podobnými problémami sa potýkajú aj v Prešove (diferenciál, nápravy). Vozidlám neprospieva ani laxná údržba.

A nemyslím si, že je dôvod nakupovať navyše ďalšie dlhé trolejbusy s pomocným pohonom, keď je stále šanca, že do piatich rokov budú natiahnuté drôty na Molecovu.
Reply on: trolejbus6207 #152445:
Ja si myslím že im niečo vymyslia, presne ako sa spomínalo tak to hodia na 210 po SND, možno vymyslia ešte nejakú inú linku a zvyšok rozhádžu na linky. Zas ono nie je na škodu mať aj takéto vozy. Napríklad keď budú robiť niekde nejakú opravu vedenia tak tam môžu nasadiť tieto vozy a v úseku kde bude výluka budú jazdiť na naftu a nebudú sa musieť zbytočne dávať Abusy. Samozrejme by bolo lepšie keby tieto vozy boli vo verzii 31TrDg ale ako sa písalo tak výrobca poľnohospodárskej techniky v čase tendra ešte nemal tieto vozy k mání pre Škodu.
Reply on: mathre #152442:
samozrejme toto bolo len extrémne krátkodobé testovanie, ale naozaj nie je účelné dlhodobo trápiť vozy jazdou na agregát v normálnej premávke, fakt som zvedavý, kde chcú súdruhovia z DPB tých pätnásť troloSORov s agregátom nasadiť ?
Reply on: Dezerter #152441:
linky 2 a 4 prave presmerovane do Ruzinova
Reply on: Dadino #152433:
Možno by nebol zlý taký šotonápad ako linka Dlhé Diely - Jelačičova alebo Autobusová stanica.
Reply on: trolejbus6207 #152440:
Veď ale 30TrDg by nemala dôvod jazdiť hore DD na dieselagregát keď sú tam dráty. Na to ten motor isto nie je stavaný ale na jazdu po rovine a prejazdom mimo vedenia si myslím že je OK. Do kĺbu by nebolo od veci dať silnejši, to je pravda ale.
Prestoj elektriciek na trnavskom myte pre nehodu aut na prejazde stoji vajnorska aj ruzinovska
Reply on: Dadino #152439:
obávam sa, že nemáš pravdu, všade slúžia len na dojazd do vozovne, prípadne krátkodobé pojazdy na úsekoch "bez prúdu" alebo na jazdu okrajových štvrtí, kde sa neoplatí ťahať vedenie, neviem o tom, žeby niekde existovala linka typu 133, ako na začiatku kariéry našich 25Tr
tuším Petto tu písal o "jazde" do kopca na agregát na Dlhé Diely, keď sa testovala 30TrDG, že sa ledva plazila a to bol síce narvaný, ale krátky voz, nieešte kĺb... ?
Reply on: trolejbus6207 #152438:
No ja si myslím že síce sú aké sú ale súdruhovia návrhári určite nenavrhujú agregáty iba na dojazd. V iných mestách takéto "duobusy" jazdia deň čo deň a jazdia normálne. Nie sú s nimi žiadne problémy čo som aspoň ja počul. Nie také ako sú s našimi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.