Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #152438:
No ja si myslím že síce sú aké sú ale súdruhovia návrhári určite nenavrhujú agregáty iba na dojazd. V iných mestách takéto "duobusy" jazdia deň čo deň a jazdia normálne. Nie sú s nimi žiadne problémy čo som aspoň ja počul. Nie také ako sú s našimi.
Reply on: Dadino #152437:
presne taký istý ako v 25Tr a 30Tr - 100kW, tu máš odkaz na produktový katalóg - http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/Contents.3/0/457B68BE873F27395952CA45356A0BC1/resource.pdf
jedine pre 27Tr je možný silnejší agregát - 175kW, ale mám dojem, že sa montujú rovnaké 100kW ako do 25Tr, nikde som sa to nedočítal...
Reply on: Petto #152435:
Nemôžeš vedieť aké Agregáty dajú do tých kĺbov. Možno by sme boli prekvapený aké výkonné by boli. A aj krátke Agregáty musia niekam nasadiť a vraj veľmi uvažujú o takých linkách ako chcú spraviť 210.
Reply on: Petto #152434:
Čo som teraz pozeral tak 4927 išiel namiesto 33/2 a namiesto 33/4 nič.
Reply on: Dadino #152433:
Uz ziadne dalsie "duobusove" linky vypravovane tbusmi s agregatom. Agregat o sile 100kw je pri klbaku vyslovene len na dojazd, max tak na prejazdy ako boli volakedy cez vikendy na L32.
Reply on: Pe67 #152432:
No to teda vydrzal 6703, cize na 33/2 nie je aktuálne nič ?
Reply on: Error 0x007 #152431:
Jasné že by to nebolo zlé. Bolo by to len dobré a spraviť to ako normálnu dlhšiu linku, ktorej konečná by bola možno niekde tam aby trošku prepojili tie dlhé diely so zvyškom mesta aj bez prestupovania. Potom by na Molecovej nebol taký neskutočný nával ľudí v špičke. Ale to sú zase len také podľa mňa bonusové plány. 🙂 Myslím si však že rozvíjanie trolejbusovej dopravy v našom meste nie je na škodu a keby sa kúpilo aspoň 10ks 31TrDG dala by sa spraviť nejaká trolejbusová linka niekde kde by išli po trolejoch a konečná by sa potiahla dakam aby sa prepojilo nejaké miesto kde MHD ešte nechodí a tam by už došiel ako autobus tak ako je to v pláne s 210 snáď niekedy. 🙂
Reply on: Pe67 #152429:
Zjavne vypadol 6703 z 33/2. ZV 4927 išiel teraz na medzičas medzi 33/2 a 33/4.
Reply on: Dadino #152414:
Vobec zle by nebolo, keby sa prepojila trat. Potom nebudeme musiet kupovat (celkom zbytocne) obojzivelne srandy.
Reply on: Pe67 #152429:
no fajne , odfotte dakto ?
Reply on: Petto #152428:
33/4 od začiatku poobedného dielu nevypravená, nebola ani hradená. Momentálne je tam ZV 4927
kona sa dnes 33/4 ci opat "snezi" kazdych 24 minut ?
Reply on: TomJ #152425:
Je mi to jasné ale tie 30Tr vypravujú na iné linky. A tých majú oveľa menej ako 31Tr
3434 stál ako porucha vozidla o 14:55 ako Porucha vozidla na ŽST Lamač v zastávke.
Reply on: mathre #152423:
Lenže Hroboňka má okrem dvoch či troch 14Tr samé nízkopodlažáky, takže v tom to asi nebude.
Reply on: TomJ #152418:
Ja si skôr myslím že to robia preto aby zabezpečili nízkopodlažnosť v okolí nemocníc na Kramároch. Keď to robievala 212 tak nebol problém lebo na 212 sa kĺby hodia a boli tam z nej prejazdy na 211. Teraz keď je 211 samostatná linka tak z hľadiska obsadenosti vozu to zmysel nemá ale z hladiska nízkopodlažnosti áno a takto nad tým asi rozmýšlajú aj soudruzy z DPB.
Reply on: Dadino #152414:
Jasné že by to bolo ekonomickejšie. Boh vie kedy tú trať prepoja s Mlynskou Dolinou, viem že je to v pláne ale aj tak to bude trvať. Jedno riešenie by bolo ešte že by tie vozy stávali v noci na Kuklove ale tam by ich musel niekto strážiť. A určite by sa ich mohlo objednať aspoň 10 aby sa tam ak tak točili lebo by dopadli tak isto ako 25Tr. Tam bola obrovská chyba že miesto tých ďaľších čo sa mali kupovať kúpili tie malé SORky.
Reply on: Mike #152420:
Ak je to naozaj len kvôli sťaženým podmienkam vo vozovni a tomu, čo píšeš v treťom odstavci, tak to by som bral.
Reply on: TomJ #152418:
To nie je celkom dobrý príklad, lebo bolo obdobie že namiesto kinderiek B9.5 chodili cng kĺbové karosy na 66 a 67 (tam je istota, že všade po trase prejdú kĺbaky, ináč by bola možno aj na tej 77 ☺). Lebo nebolo dosť kinderiek do výpravy, tak sa požičali z druhej kolóny vozy, ktorých mala nadbytok - teda kĺbové karosy. A z viacerých hľadísk toto bolo jednoduchšie ako dať tieto karosy na 50, alebo niekde namiesto hrbáču a následne voz z 50 (alebo hrbáč) dať na 66, 67..

U tbusov je to iné. Prevádzka je tam do veľkej miery obmedzená lebo sa tam rekonštruujú dielenské priestory a je sťažený prejazd vozovňou a ukladanie vozidiel. Povedal by som že priorita je 201/202, 212 kĺbové a 203, 207, 209/1 - sólo a ostatné ako výjdu, lebo tam prejde aj kĺb aj sólo. Čiže teoreticky: aj keby bolo naplánované sólo na všetkých službách, tak niekde sa to fyzicky nepodarí dodržať (boli situácie že voz vrámci preparkovávania po vozovni Hroboňova išli otočiť na Lovinského..). ale môže byť že výpravca (alebo vozmajster alebo kto) naplánuje na 206 a 211 kĺb a na 204 sólo lebo oni nemajú takú priroritu ako Ty a akurát vedia, že všade má byť sólo a keď ich nie je dosť, tak niekde dajú 31Tr. To je jedno kam. Môže to byť teoreticky aj s ohľadom na vodičov.

A potom to môže byť aj neplánovane. 204/1 má výjazd ako prvá - výjde. 206/1 a 211/1 majú výjazd neskôr, ale ráno môže zistiť vodič vážne poškodenie, alebo poruchu ktorá mu nedovolí výjsť von - a už nie je k dispozícií iná 30Tr tak dostane 31Tr..

Btw. dnes je na 204/1 31 Tr..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.