Reply on: hoppusmark01 #99991:
40 000,- Sk by bolo aj keby odmeny existovali. Keď to funguje tak, že celá sekcia v štátnom podniku robí na dosadené hovädo ktoré tam je po protekcii a máli sa mu, tak zamestnancom odpáli odmeny a potom ešte si zmyslí, že potrebuje služobné auto, nový počítač, plus dovolenku si nechá hradiť od spoločnosti. (tak nejak to funguje na železniciach)
Marcelllooo
Ak by sa rozsirila siet nasledovnym sposobom, musela by sa zaroven prebudovat na rychlodraznu s tym, ze priemerna rychlost by musela byt okolo 50 - 60 km/hod a nie dnesnych do 30km/hod. Zaroven sa musi zvysit kapacita suprav minimalne o jeden vozen, ak nie hned kompletna obnova vozoveho parku.
Technicka nerealizovatelnost alebo narocnost elektricky na Prazskej a Patronke; po Stefanikovej na Hlavnu stanicu a aj Pionierskej s oblukom pri Kuchajde. Technicka realizacia krizovania zeleznice a biznis komplexu smerom na letisko.
Technicke "drobnosti" ako nevysporiadanost pozemkov a nezabezpecenie financneho krytia.
Safarikovo nam. nema dostatocnu kapacitu aby sluzilo na rozptyl a rozpustenie dopravnych narokov takeho charaktru ako navrhujes. Nehovoriac o snahe ukludnovat dopravu v centre, nie ju takto intenzifikovat.
To len ako najzavaznejsie pripomienky, ktore robia navrh sice mozno zaujimavym ale iba imaginarnym a nerealnym.