Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #99923:
Ty drúk, čo si sám zo Žiliny a myslíš si, že si Bratislavčan, myslíš, že v Košiciach sú lacnejšie potraviny?
Reply on: 810zssk #99914:
nebude na to treba aj nové vybavenie ktoré to nahodí na čipové karty alebo je to len otázka softwaru? Dúfam, že s kartami nebude problém. ?
Reply on: 810zssk #99921:
A zas sa tam navážajú do rozdielu medzi Bratislavskými a Košickými vodičmi v platoch, takže zas dobrá zámienka pre hajzlov z východu aby si mohli povedať "skruvená Blava", tak im prajem také isté ceny potravín a všeho ostatného, primitívi.
Reply on: eripmav #99916:
Najmä tá kvalifikovaná diskusia pod tým o blikajúcom indikátore privretia a protinázor, že vodič sa nemusí vôbec starať.
To vôbec nie je o státí na schodoch ale o tom, že 90% vodičov busov odchádza zo zastávky ešte s polootvorenými dverami a na nejakú kontrolku kašlú. A trolejbusári okrem toho vypînajú aj blokovanie jazdy.
http://ekonomika.sme.sk/c/3778721/Vodici-DPMK-Kosice-vstupuju-v-pondelok-do-strajkovej-pohotovosti.html
Pani vodici, kedy ich budete nasledovat? Uplne staci toto:
"Od pondelka ich budú striktne dodržiavať, čo znamená, že napríklad nepôjde na cestu vozidlo s technickými nedostatkami, prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne" - prva podmienka by dopravne vykony znizila asi o 90% 😃
Reply on: eripmav #99916:
Mne sa nieco podobne stalo par rokov dozadu, bola to volaka kacica.. ja som vsak mal stastie ze ma mama zachytila a vytrhla nohu z tych dveri... opat sa vsak pytam AKO JE MOZNE ZE JAZDIA VOZY S VYPNUTYM / NEFUNKCNYM BLOKOVANIM ROZJAZDU S NEDOLAHNUTYMI DVERAMI?

Aj vcera na SORke nepriliehali dvere a zacali sa nebezpecne poootvarat...
Reply on: eripmav #99917:
práve preto by mali byť v nových vozidlách v BA fotobunky.. Vodiči nebudú mať stres, že niekoho privrú, a bude zaručená bezpečnosť..A ľudia si budú musieť zvyknúť, že sa nebudú môcť pchať do autobusu, keď je už preplnený..
Reply on: eripmav #99916:
na tomto fore som sa pytal kolko budu vodici dobrovolne porusovat predpisy a tak sa vystavovat riziku trestneho stihania - pri preplnani vozidiel - prekrocovani povolenej kapacity osob a stati na schodikoch...
zase sa nic az tak vazne nestalo - ale vodici by si mali jasne uvedomit ze navine budu oni - keby ho zabilo (co je len stastie ze nezabilo) tak hadajte kto pojde do basy... vyhadzovat ludi zo schodikov, alebo riskovat basu???
Karosa je najlepsia!!!!!!!! ?
Reply on: enumaelish #99907:
Samozrejme ze taketo PCL budu, ved to je jedna z najvacsich vyhod BID 🙂
Reply on: Marcelllooo #99777:
a co si predstavujes pod takymi pojmami diverzifikovana a variabilna? a PRECO by sa nemohla elektrickova siet postavit aj tam kde teraz nie je? vsak vlak v kombinacii s trolejbusmi mas aj teraz, tak co sa stazujes - mozes ist zo ZST Petrzalka vlakom na hlavnu stanicu no a odtial sa uz lahko dostanes na nivy 210-nou, aj na Flilalku 201-tkou ?
Reply on: Marcelllooo #99537:
"OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?

ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?"

Máš pravdu. Samozrejme by sa doprava na Nivy mala riešiť (s tým určite budeme všetci súhlasiť). Obávam sa, že sa momentálne neplánuje riešiť vzťah Petržalka - Nivy - Filiálka inak ako vlakom zo ŽST Petržalka. Či toto spojenie bude pre ľudí príťažlivé závisí aj od intervalu. To však neznamená, že netreba riešiť vzťah Petržalka - centrum. A predpokladám, že aj po dobudovaní trate na Filiálku a električky na Šafko Petržalke ostanú určité autobusové linky (napr. 83,93), ktorých trasy nebudú súbežné s týmito systémami.
Reply on: Ike #99865:
Prosím ❓ ❗ ?
Reply on: tr3mp #99899:
Predbehol si ma vo zverejnení návrhu vygenerovaného programom Transport Tycoon. Dobré! ? Ja ho však nemám až tak veľkorysý a tak sci-fi ?
Reply on: Marcelllooo #99888:
Zatiaľ čo električka vybuchuje vo väčšine aspektov, tvoj NDS je úplne úžasný, pričom mu vzdávam hold za jeho vyriešenie najdôležitejšieho prepravného prúdu Bratislavy a zároveň vyzývam k tomu aj ostatných. ?
Reply on: Marcelllooo #99888:
Ja ti nic nemusim ukazovat. Tak ako pred par rokmi nebolo ani chyru o tvojom NDS mestskeho vlak v onej trase, tak nie je pokryte financovanie danych trati do roku 2013. Sú to plány do rokov 2020 a dalej sa o tomto s tebou bavit nebudem.
Reply on: Ike #99906:
ok, ale prečítal som si ? koho by to nenasralo?! Ja by som si k tým 790Sk na 3 mesiace doplatil aj 60Sk na 850Sk alebo 110SK keď už to tak DPB trhá žily, že električenkári si jazdia "zadarmo". Keď som si počítal čiste len jazdy do/zo školy tak je to 1080Sk keďže cestujem 20min cca, plus určite aspoň dve jazdy MHD cez víkend a 216Sk je na svete, čiže aspoň 1300Sk prejazdím a platí si za to 790Sk ? naposledy som šiel nočákom koncom augusta a najbližšie pôjdem 26.3. ? takže v podstate ak si zacvakám 5 ciest nočákom ročne tak ma to nezruinuje no je to nekomfort keď si musím k električenke kupovať ešte aj lístok.

Btw.:Uvažuje sa nad tým, že sa bude dať kúpiť si električenku aj na vybrané pásma 200,300,500,600 a 700, podľa potreby,tých ktorých ľudí? Teda ak dakto zo Záhoria cestuje do BA, povedal by si na 1+2 pásmo a potom 200,šlo by to tak v praxi? Alebo trebars ak dakto z Chorvátskeho Grobu pracuje na Letisku tak si povie 600+2. pásmo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.