Ale ak tu má byť len jedna linka S-Bahn ktorá pôjde stredom sídliska a ostatné budú chodiť po okrajoch sídlisk alebo mimo (menšia výnimka Lamač) a bude zas treba chodiť na tie linky a z nich A+E+T. A chválil si sa tu spoluprácou neviem s kým zo zahraničia, tak mi povedz láskavo aké skúsenosti majú s električkou inde a prečo teda električka vôbec niekde na svete premáva keď je taká "bad". Ja som ti našiel negatíva aj pozitíva oboch systémov, ale ty akosi ako odborník to nedokážeš. Prečo si teda všetky mestá kde je električka nepostavia S-Bahn alebo metro a nezrušia električku? Aj keby bola električka pomalšia ako tie tvoje obľúbené dopravné systémy, tak vždy zabúdaš, že je rýchlejšia ako autobus a trolejbus. K tomu ešte pribere,že ak nerobíš zastávky hustejšie ako 400metrov+kvalitné trate+vozidlá čo unesú vyššiu rýchlosť, tak je ozaj rýchla. Už neviem čo čakáš do budúcna, že z Janíkovho dvora na Šafko dojdeš za dve minúty? Všetko musí nejako trvať.
Teraz s trochou irónie. Čo tak spraviť verziu aby boli všetci spokojní. Presunúť električku tak, že prekročí Chorvátske rameno skôr pri Kauflande a pôjde už po druhej strane poza Tatra banku. Ono by sa nám to síce trochu predražilo, ale nestojí nám tých pár miliónov za to, aby boli spokojní 1 ? +možno ešte 1 obyvateľov Rovniankovej ulice? Čo sa týka dopravnej obslužnosti, určite by to potešilo obyvateľov Jiráskovej, Tupolevovej, .... A Rovniankovu nech obsluhuje TEN-T na Nivy. Budú mať svoj vláčik aj so super intervalom odhadujem tak 60 IC + 60 R niekam na Žilinu ???. Ale vlastne na dopravný prúd či ako to tu ? lllooo nazýva to bude určite kapacitne postačovať a kto nebude mať čas, kľudne sa môže duobusom na linke Rovniankova - Kaufland (dlhšiu trasu vzhľadom na náklady nemá zmysel stavať) odviezť síce nie k nosnému ale zato mnohonásobne viac preferovanému systému dopravy. Však oni kľudne počkajú nejakých tých 5-6 rokov. Za ten vlášik im to stojí.
Re #99888 ? lllooo: Mať Vás za predsedu samosprávy v baráku kde mám byt, tak si to asi hodím z najvyššieho poschodia. Mimochodom odkiaľ ide ten blud, Že Váš dom prvý, ktorý fungoval na magnetický zámok? Kamarátka v Dúbravke mala niečo také už pred rokom 2000. Neviem presne od kedy, to som nesledoval, ale v roku 2000 odchádzala do Čiech a vtedy to už určite mali.
Pletieš si znalosti s veľkohubým oháňaním sa cudzojazyčnými termitmi, ktoré majú slovenský ekvivalent. Používani termitu inžiniering je dôkazom veľkohubnosti a mlamodymnosti.
Ja chcem práve vidieť maticu, na základe ktorej vytvoríš ten tebou uvádzaný nerealizovateľný takt - dokázal si, že prevezmeš akékoľvek tvrdenie, ktoré sa ti "hodí" do kšeftu, pričom nie si schopný pochopiť ani zásady konštrukcie grafikonu.
NEMÁŠ podporu tisícov dotknutých vlastníkov (aj keby si mal, rádovo tisíce zo 150 tisíc Petržalčanov je VEĽMI biedny výsledok).
NEMÁŠ podporu miestneho zastupiteľstva, keďže uznesenie sa týka prepojenia železničných koridorov a NS MHD sa dotýka lev vágne, pričom absolútne neuvažuje o NÁHRADE električky vlakom. len o spoločnom využívaní tunela.
Tvoje bezhlavé útoky na Martina Fundárka, ktorý tu s tebou kvalifikovane (čo ty na svojej dopravno-lamerskej úrovni nemôžeš asi pochopiť) diskutuje len svedčia o tom, že si zúfalý a kopeš z posledného. Je mi úplne jasné, prečo tvrdohlavo odmietaš túto diskusiu opustiť a opkaujem ti - tu žiadne argumenty pre svoj úchylný šotosen nezískaš.
Neviem, prečo tu stále omieľaš Transport Tycoon (asi sa s týmto systémom v bezsenných nociach často hrávaš, keď tak dobre poznáš jeho možnosti) a dogmatické adorovanie električiek, keď ty sám si fetišisticky fixovaný na autobusy a čísla liniek, ako sám pripúšťaš v materiáloch, ktoré si sám o sebe vo svojom bezbrehom narcisizme zverejnil.
Takto by to malo byt. Mesto (ale i dalsi) presadzovanim elektricky do Petrzalky presadzuju konkretne riesenie bez toho, aby bolo dopravne opodstatnene (teda, aby saturovalo potrebu vyplyvajucu z dopravnych prudov) ale z inych dovodov. Pre navodenie zdania opravnenosti sa nasledne robia opatrenia, aby sa zmenilo spravanie ludi.
Re #99854 intony: Ukaz mi v rozpocte mesta Bratislava, jeho podriadenych organizacii kde su na to vyclenene financie. Ukaz mi v predpoklade a vyhlade rozpoctu na roky 2009 az 2013, kde su na to vyclenene peniaze. Ja som to tam nenasiel.
Ukaz mi aspon IZ spominanej trate.
Re #99855 intony: Priznavam, bolo to tvrdenie pritiahnute za vlasy. Vybuchuje to vo vacsine aspektov.
Re #99856 Majo: Samozrejme, ze tvrdim to iste - moj nazor je konzistentny, premysleny a zatial nebol dovod na jeho reviziu ci korekciu. Silny argument totiz doteraz absentuje, nehovoriac o dokaze.
NS MHD nie je len to, co prepravuje majoritu cestujucich. Toto je zakladny omyl tvoj aj tych "dvadsiatych" dalsich a predpokladam ze je to aj hra, na ktoru stavilo mesto. NS MHD musi splnat cely rad dalsich kvantitativnych aj kvalitativnych kriterii.
Re #99869 AAA: Ja mam mandat nezanedbateleneho poctu obyvatelov a obcanov mesta (radovo viac nez uvadzas) a sme dotknutymi ucastnikmi konania.
Re #99873 S499.1023: Ako (samozvany) dopravny odbornik by si mal poznat termin inziniering. Nebudem preto suplovat vzdelavanie, ktore uz udajne mas alebo by si mohol mat z vlastnej iniciativy.
Taktovanie sa robi na maticu, nie matica na taktovanie (ak neveris mne, intony ti to zrejme vysvetli). Toto tvoje tvrdenie je prejav odbornej neznalosti.
Re #99874 S499.1023: Podpora dotknutych vlastnikov (radovo tisice), podpora mestskej casti Petrzalka uznesenim z decembra 2007 su jasnym impulzom, ze nateraz nie je dovod pre korekciu doterajsich krokov a nazorov.
Re #99883 Martin Fundárek: Uvedomujes si, ze nepises nic nove a len sa pokusas znovu a znovu obhajit neobhajitelne? Uvedomujes si, ze si dogmaticky adorista elektricky a v tomto zmysle fundamentalista a ani toto nie je nic nove? A ked ti to neprejde tak sa divis... Zrejme nie, inak by si nenapisal toto co si napisal.
A ano, necudujem sa, lebo kde chyba vyssia kvalita a odbornost nastupuje taketo spravanie.
ziadny Jur, ani Raca, obracalo by sa to uz na Predmesti.
Co sa tyka Trnavy, neviem ako by sa po koryte motala pomedzi IC, R, nakladne vlaky a velke primestske jednotky (takt 15/30 min.) este aj lahky vlak. A co by poschodova primestska jednotka robila v strede Petrzalky, tiez neviem.
Ja teda neviem ale mne liberečáci hovorili, že keby nemala RT6S problémy so servisom, tak môže v pohode jazdiť. A výsledkom skúšok RT6 na Barrandov never, to bolo politické zadanie, pán primátor si želal, aby to občania nepokladali za Porschetru.
M.F. #99841: "Napíš presne, v ktorých bodoch sa mýlim. A ešte lepšie - predlož vlastnú analýzu aspoň na úrovni mojej, ak to dokážeš."
M.S. #99852: "Jedna i druha tvoja vyzva tu uz bola splnena, staci dohladat v historii fora."
Uvedomuješ si, akú neuveriteľnú somarinu si vytresol? Že tvrdíš, že si mi v MINULOSTI napísal, v ktorých bodoch sa BUDEM mýliť? ? ? ?
Nečuduj sa, že si tu z teba ostatní robia srandu. Zaslúžiš si to.
NS MHD MOZE byt hocico. NS MHD je totiz vzdy to co zabezpecuje hlavne prepravne prudy (mnozne cislo!). Ci uz je to metro, elektricka, autobus, alebo konska zeleznica.
U libereckej RT6S boli podľa vyjadrení zamestnancov DPML problémy aj s elektrovýzbrojou, tak som predpokladal, že aj u RT6N1. Ale vidíš, v Poznani jazdia údajne celkom spoľahlivo, takže tam sa to podarilo vyriešiť (tuším má na tom zásluhu podnik Ciegelski, ktorý na základe skúseností z opráv RT6 vyrába nové vozidlá). Škoda, že tá pražská RT6N2 na BarranDove dopadla tak, ako dopadla. Neverím, že v opojení z Poršetier bude mať DPhlmP záujem s tým niečo robiť.
Prosim Vas kedy pochopite, ze rozpravanie so Skovrankom tu na webe nema zmysel. Iba odvracia pozornost od svojej vlastnej prezentacie mediach. Treba nato reagovat, vytvorit zdruzenie za elektricku v Petrzalke. Rovnakym sposobom masirovat media.
Treba nieco robit a nesnazit sa ho presvedcit, lebo on si skutocne mysli, ze tie pi**viny co mu z ust vychadzaju su jedine spravne a ma patent na rozum.
Pfr... On vlastní krištáľovú dopravnú maticu, krištáľový výtlačok štúdie VÚD, krištáľovú kópiu záväzného absolutistického územného plánu a krištáľovú plnú moc od 99,75% obyvateľov Petržlenovíc.
"Naleteli" mu všetci okrem teba. Pre skutočného projektového manažéra by fakt, že nenachádza pre svoj projekt ABSOLÚTNE žiadnu podporu bol veľmi vážnym dôvodom k zamysleniu sa nad svojim projektom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk