Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #99873:
ziadny Jur, ani Raca, obracalo by sa to uz na Predmesti. 🙂
Co sa tyka Trnavy, neviem ako by sa po koryte motala pomedzi IC, R, nakladne vlaky a velke primestske jednotky (takt 15/30 min.) este aj lahky vlak. A co by poschodova primestska jednotka robila v strede Petrzalky, tiez neviem.
Reply on: Majo #99881:
Ja teda neviem ale mne liberečáci hovorili, že keby nemala RT6S problémy so servisom, tak môže v pohode jazdiť. A výsledkom skúšok RT6 na Barrandov never, to bolo politické zadanie, pán primátor si želal, aby to občania nepokladali za Porschetru.
AAA: Prosim ozvi sa mi na ICQ 365825136. Dakujem.
Reply on: intony #99864:
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #99852:

M.F. #99841: "Napíš presne, v ktorých bodoch sa mýlim. A ešte lepšie - predlož vlastnú analýzu aspoň na úrovni mojej, ak to dokážeš."
M.S. #99852: "Jedna i druha tvoja vyzva tu uz bola splnena, staci dohladat v historii fora."

Uvedomuješ si, akú neuveriteľnú somarinu si vytresol? Že tvrdíš, že si mi v MINULOSTI napísal, v ktorých bodoch sa BUDEM mýliť? ? ? ?

Nečuduj sa, že si tu z teba ostatní robia srandu. Zaslúžiš si to.
Reply on: Marcelllooo #99829:
NS MHD MOZE byt hocico. NS MHD je totiz vzdy to co zabezpecuje hlavne prepravne prudy (mnozne cislo!). Ci uz je to metro, elektricka, autobus, alebo konska zeleznica.
Reply on: S499.1023 #99879:
U libereckej RT6S boli podľa vyjadrení zamestnancov DPML problémy aj s elektrovýzbrojou, tak som predpokladal, že aj u RT6N1. Ale vidíš, v Poznani jazdia údajne celkom spoľahlivo, takže tam sa to podarilo vyriešiť (tuším má na tom zásluhu podnik Ciegelski, ktorý na základe skúseností z opráv RT6 vyrába nové vozidlá). Škoda, že tá pražská RT6N2 na BarranDove dopadla tak, ako dopadla. Neverím, že v opojení z Poršetier bude mať DPhlmP záujem s tým niečo robiť.
Reply on: AAA #99872:
Aha, nevšimol som si tam to "Ad"...
Reply on: Majo #99867:
RT6N1 sú po elektrickej stránke absolútne spoľahlivé a bezproblémové vozidlá. Všetky ich problémy sú len mechanické (brzdy, kolesá).
Prosim Vas kedy pochopite, ze rozpravanie so Skovrankom tu na webe nema zmysel. Iba odvracia pozornost od svojej vlastnej prezentacie mediach. Treba nato reagovat, vytvorit zdruzenie za elektricku v Petrzalke. Rovnakym sposobom masirovat media.
Treba nieco robit a nesnazit sa ho presvedcit, lebo on si skutocne mysli, ze tie pi**viny co mu z ust vychadzaju su jedine spravne a ma patent na rozum.

*urva aky tu bol klud ked bol mimo republiky.
Reply on: 810zssk #99824:
Jáááj, takže pri aproximovanom intervale 150 minút ledva poberá ale v taktovom 60 minút URČITE nebude poberať???
Reply on: Ike #99812:
Nie. Je to vyradené metro z Berlína. Ideálny ľahký mestský vlak pre Festera.
Reply on: Martin Fundárek #99779:
Pfr... On vlastní krištáľovú dopravnú maticu, krištáľový výtlačok štúdie VÚD, krištáľovú kópiu záväzného absolutistického územného plánu a krištáľovú plnú moc od 99,75% obyvateľov Petržlenovíc.
Reply on: Marcelllooo #99778:
"Naleteli" mu všetci okrem teba. Pre skutočného projektového manažéra by fakt, že nenachádza pre svoj projekt ABSOLÚTNE žiadnu podporu bol veľmi vážnym dôvodom k zamysleniu sa nad svojim projektom.
Reply on: Marcelllooo #99777:

1) Prelož do svojej rodnej reči slovo INŽINIERING,
2) Zostav dopravnú maticu s taktom 10 minút na Filiálku, 20 minút do Rače (v Juri nebude možnosť obracania vlakov s výnimkou jazdy po nesprávnej koľaji) a 30 minút do Trnavy. To ako každý vlak z Fosterovej na Filiálku, každý druhý do Rače, každý tretí do Trnavy so zákazom nástupu/výstupu cestujúcich v Rači a každý šiesty do Trnavy s možnosťou nástupu/výstupu v Rači?
Preukazuješ tu takmer každým svojim slovom a vetou, že systematické matematické a ekonomické vzdelanie nemusí byť v rozpore s ABSOLÚTNOU dopravnou nekompetenciou.
Reply on: Majo #99871:
To bola reakcia na Marcelllooovu odpoveď tebe, nie na teba. ?
Reply on: AAA #99869:
Kedy som tvrdil, že vlak bude využitý alebo som sa zstával systému nadvlak??? Ale, smaozrejme, nie som proti tunelovému prepojeniu žst. Petržalka - Filiálka, ale určite tento úsek bude mať význam hlavne pre regionálnu a diaľkovú vlakovú dopravu ako pre MHD. Nosným systémom by mala byť podľa môjho názoru jednoznačne električka, toto som tu vždy tvrdil a vždy to aj tvrdiť budem.
Reply on: AAA #99869:
mna celkom dostalo, ze si stranku ceni na "statisice" ?
Reply on: Marcelllooo #99852:
Ad Re #99837 intony: Ty máš mandát možno 1 -5 promile obyvateľov BA, teda mandát vzhľadom na BA irelevantný.
Ad Re #99851 Majo: Takže metro je zbytočné, ale vlak s totožnou kapacitou sa naplní. Hovorím o úseku Petržalka - Pribinova, kde bude ešte dlho počet cezpoľných malý.
Re #99858 Ike: Poskladajme sa na platenú tlačovú správu a vyvráťme mu to. Myslím to vážne.
Re #99865 Ike: Marcel, to že si neskromný mi bolo jasné, ale že si až tak samochválny, som si nemyslel. „Na webe chceme mať aj osobné stránky osobností tohto domu. Prvou osobnosťou s vlastnou podstránkou je pán Ferianc – umelecký rezbár, ktorý je známy aj v Európe. A dohodli sme sa, že druhou zaujímavou osobnosťou domu som ja sám,“ hovorí Slávik.
Reply on: Majo #99867:
zas, vidno ze odviedol kus prace...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.